کد خبر: ۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
با استفاده از بیمه طلایی

هزینه بستری بازنشستگان کشوری در بیمارستان‌ها به صفر رسیده است

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور گفت: بیمه طلایی هزینه‌های بستری و درمان بازنشستگان را به صفر رسانده است.

ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: خدمت‌رسانی به بازنشستگان و تامین نیازهای درمانی آنان از مهمترین اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری است و مسئولان و دست‌اندرکاران طرح ملی بیمه طلایی نیز باید در جهت افزایش سطح رضایتمندی این قشر گام بردارند.
وی تسهیل دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی را از مهمترین ویژگی‌های بیمه طلایی بازنشستگان دانست و گفت: خوشبختانه پوشش گسترده و فراگیر بیمه طلایی برای بازنشستگان کشوری علاوه بر اینکه هزینه‌های درمانی این قشر فرهیخته را کاهش داده، این امکان را برای آنان فراهم کرده تا با مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات پزشکی با سطح کیفی مطلوبی برخوردار شوند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه‌راه بخش درمانی کشور بوده که به طور قطع با اجرای این فرامین، افق و چشم‌انداز روشن، رو به رشد و امیدوارانه‌ای در حوزه سلامت کشور به روی مردم گشوده خواهد شد.