kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* باید به این دولت و حامیانش بابت صادر کردن روزانه 30 میلیون مترمکعب گاز مجانی به کشور ترکیه تبریک گفت. وقتی حاتم‌بخشی از کیسه بیت‌المال باشد هیچ مسئولی دردش نمی‌آید که برسر کشور چه می‌آید؟
سوری از تهران
* ای کسانی که رقیب هراسی کردید که اگر جناح رقیب ما پیروز شود جنگ می‌شود! حالا که به حسب ظاهر شما پیروز شده‌اید برای رقص شمشیر ترامپ و عربده‌کشی‌های مزدوران منطقه‌ای رو به زوالش چه توجیهی دارید؟!
طبا
* سایه جنگ را دلاورمردان سلحشور سپاهی، بسیجی و ارتش از سر کشور دور کردند نه کسانی که تمام توان هسته‌ای کشور را در قبال وعده‌های سرخرمن آمریکا به باد داده‌اند.
2487---0911
* در تاریخ 96/3/8 عبورم به خیابان ناصرخسرو افتاد، ده‌ها جوان را مشاهده کردم که مشغول فروش داروهای کمیاب بودند. بسته بودن تعداد زیادی از مغازه‌ها در کنار این صحنه‌ها نشان از رکود اقتصادی داشت. در هر منزلی هم حداقل یک جوان بیکار وجود دارد با این حال پخش شدن ربنای قرآنی کسی که اظهارات و رفتارهایش هیچ سنخیتی با قرآن ندارد، از رسانه ملی، کدام مشکل اقتصادی و اجتماعی جامعه امروزی ما را حل می‌کند که عده‌ای به دنبال آن هستند؟!
عرب‌سرخی
* چند روز از انتخابات نگذشته و در بحبوحه دست‌افشانی و پایکوبی برخی از جوانان در خیابان‌ها، دولت همه‌چیز را گران کرد. بنویسید وضع برای همیشه به این صورت وفق مراد آقایان ادامه نمی‌یابد.
8180---0903
* باید درباره مبلغ میلیاردی که اصلاح‌طلبان برای قراردادن افراد در لیست امید انتخابات شورای شهر تهران دریافت کرده‌اند و روزنامه آرمان این حقیقت را افشاگری کرد روشنگری بیشتری بشود. واقعا نگران‌کننده است.
قاسمی
* روشنگری‌های کیهان تحت هیچ شرایطی نباید متوقف شود. نباید گذاشت غفلت جامعه را فرابگیرد.
6158---0936
* واقعا درباره دولتمردانی که دشمن خارجی را رها کرده و مردمی را که در انتخابات به نامزد رقیب رای داده‌اند خشونت‌طلب معرفی می‌کنند چه باید گفت؟
9005---0913
* رئیس مجلس به کمک دولت آمده و گفته سند 2030 از نظر شکلی ایراد قانونی ندارد. محتوای آن هم برای آقایان مهم نیست که با این سند بر سر فرهنگ و آموزش و پرورش کشور چه می‌آید. بنابراین لابد مقصر بعضی از مراجع عظام هستند که موضوع را بیش از حد بزرگ کرده‌اند! اگر وضع به همین صورت پیش برود در آینده رئيس مجلس و رئیس‌جمهور با هم علیه کسانی که در مورد سند 2030 روشنگری کرده‌اند اعلام جرم و شکایت خواهند کرد.
اخوان
* آقای لاریجانی! خوش‌خدمتی شما به برجام خسارت‌بار بر کسی پوشیده نیست. آیا در برجام فرهنگی هم که بنیان باورهای ما را نشانه رفته، همان رفتار را دنبال می‌کنید! وقتی می‌گویید سند 2030 از نظر شکلی اشکال ندارد، توده مردم چه برداشتی از آن دارند؟! آیا وقتی هم که مجلس شورای اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی را دور زدند و مخفیانه امضا و اجرا کردند خیانت نبود و اشکال شکلی نداشت؟
نیک‌طبا
* رئیس مجلس نماینده ملت است یا مدافع دولت؟! وقتی رهبر معظم انقلاب در برابر اجرای سند خفت‌بار 2030 می‌خروشند چطور رئیس مجلس اظهار می‌دارد ایراد شکلی ندارد؟! ای کاش یک موی شهید مدرس در برخی از نمایندگان مجلس ما وجود داشت!
شکیبا
* از باقی‌مانده‌های سنگرسازان بی‌سنگر دوران دفاع مقدس هستم. بنده این کار تاسف بار آقای روحانی را که برای تحریک آراء یک قشر منزوی جامعه در نقش اپوزیسیون ظاهر شده و علیه اعدام اعضای گروهک تروریستی منافقین اقدام به موضع‌گیری کرد و همچنین نرساندن تعرفه به صندوق‌های رای در روز انتخابات را دو مصداق آشکار انحراف سیاسی می‌دانم که سلامت انتخابات را کاملا خدشه‌دار ساخته است.
1904---0990
* در این چهار دهه‌ای که از انقلاب می‌گذرد اتفاق نیفتاده بود که تعرفه به صندوق‌های رای نرسانند و یا درب حوزه اخذ رای با تاخیر چند ساعته بر روی مردم باز بشود ولی این دولت برای پیروز شدن آقای روحانی در انتخابات دست به هر کاری زد.
4862---0912
* 16 میلیون رای آقای رئیسی آرایی هستند که اولا متعلق به قشر محرومین و مومنین به انقلاب اسلامی بوده ثانیا به رغم همه بی‌عدالتی‌های صورت گرفته از سوی دولت و زیر پا گذاشتن تمام قواعد و اصول توسط دولتمردان به دست آمده است و این بسیار ارزشمند است.
9590---0914
* وقتی آقای رئیس‌جمهور از عاشورای حسینی برداشت مذاکره سیاسی می‌کند طبیعی است که تعریف دولتش از مشارکت سیاسی این بشود که آراء مردم در انتخابات را باید به گونه‌ای مهندسی بکند تا رقیب دولت موفق به کسب آراء پیروزی نشود.
8895---0919
* برای برخی از دولتمردان آقای روحانی حق‌الناس زمانی مطرح است که خودشان ذی‌نفع باشند. مشاهده کردیم که در این انتخابات خیلی راحت حق‌الناس را زیر پا گذاشتند و به سلامت انتخابات خدشه وارد کردند.
3819---0916
* ضمن تشکر از یادداشت‌های یکشنبه و دوشنبه از دستگاه قضائی که اعلام کرد 210 نفر از متخلفین انتخابات مرتکب جرم شده‌اند درخواست می‌شود به محاکمه علنی آنها برای عبرت دیگران اقدام نماید. شورای محترم نگهبان نیز حرمت حق‌الناس را پاس بدارد با اعلام شفاف تخلفات زمینه را برای رسیدگی دستگاه قضایی فراهم کند.
عباسی
* به نظرم بدترین انتخابات در طول این 38 سال را دولت مدعی تدبیر و قانونگرایی انجام داد. شعار سلامت انتخابات را مطرح کردند ولی در حقیقت بر محور منافع خود عمل کردند!!!
6290---0915
* یکی از دلایل تشکیل صف‌‌های طولانی در جلوی صندوق‌های اخذ رأی انتخابات امسال این بود که فقط یک نفر مسئول ثبت مشخصات رأی دهنده بود در حالی که در انتخابات گذشته چند نیرو این کار را انجام می‌دادند. دولت باید بپذیرد به عمد یا سهو از عهده برگزاری این انتخابات برنیامد و باعث بوجود آمدن شائبه‌های زیادی شد.
حسینی
* از رئیس جمهور می‌پرسم سند ذلت‌بار 2030 و FATF و غیره را در ازای چه چیزی در مذاکرات محرمانه با غربی‌ها پذیرفتید که بی‌سر و صدا اجرا می‌کردید؟!
خرقانی- هشتگرد
* قرآن درباره توطئه‌گران مدینه می‌فرماید: ... هم العدو فاحذر، قاتلهم‌الله آنها دشمن‌اند خداوند آنها را بکشد، رئیس‌جمهور محترم! آمریکا و آل‌سعود به طور علنی علیه ما توطئه و ما را تهدید می‌کنند. بعد شما می‌گویید می‌خواهم مرگ نباشد!! پس خدا را هم نعوذبالله توجیه می‌کردید که در قرآن از مرگ نگوید! حرفی نزنید که در قافیه‌اش گیر کنید؟! این لباس حرمت دارد، حرمتش را حفظ کنید.
2914---0990