kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

لابی وکیل‌الدوله‌ها با یک وزیر درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس(خبر ویژه)

سایت تابناک جزئیات لابی چند نماینده مجلس با وزیر ارتباطات درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس و ترکیب آن را منتشر کرد.


تابناک نوشت: وزیر ارتباطات اخیرا دخالت دولت در انتخابات هیئت رئیسه مجلس را تکذیب کرد.
رمضان‌علی سبحانی‌فرد - که گفته می‌شود، یکی از اعضایی بوده که با واعظی دیدار کرده بود - دراین‌باره به تابناک گفته: چند روز پیش، برخی نمایندگان درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس با لاریجانی دیدار داشتند و درباره نحوه انتخابات و احتمالا افراد هیئت رئیسه با رئیس مجلس رایزنی‌هایی داشتند.
این نماینده مجلس ادامه داد: پس از پایان نشست و در هنگام خروج از جلسه، نمایندگان با وزیر ارتباطات در لابی و در مقابل هیئت رئیسه مواجه شده و در این دیدار کوتاه، نمایندگان مجلس از وی خواسته بودند در دیدار خود با رئیس مجلس درباره هیئت رئیسه و ترکیب آن نیز صحبت کنند.
این نماینده مجلس یادآور شد: خواسته کسانی که واعظی را دیدند، این بود که از قول این افراد به لاریجانی بگوید، وضعیت موجود حفظ شود و با همین روند، مجلس به کار خود ادامه دهد، که این موضوع با استقبال واعظی روبه‌رو‌ و قرار بر این شد، این موضوع در جلسه خصوصی با لاریجانی مطرح شود.
سبحانی‌فرد در پاسخ به اینکه کدام نماینده‌ها در این دیدار با واعظی حضور داشتند، گفت: همان‌گونه که گفتم، واعظی برای کار دیگری در مجلس بود؛ اما آن روز، سه تن از نماینده‌ها که عبارت بودند از نعمتی، حضرتی و وکیلی با وی مواجه می‌شوند. این سه تن به وی می‌گویند که ما الان در دفتر رئیس بودیم، شما هم که اکنون می‌خواهی به دیدار رئیس بروی، به وی بگو که همین شرایط موجود را حفظ کنند.