ما در ایران به زنان مقاوم و شجاع خود افتخار میکنیم (درمکتب امام)
«ما باید امروز که روز زن است و به حقیقت در ایران عزیز روز زن است، به زنان خویش افتخار نمائیم. چه افتخاری بالاتر از این که زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستمکار سابق و پس از سرکوبی آن، در مقابل ابرقدرتها و وابستگان آنان در صف اول، ایستادگی و مقاومتی از خود نشان دادند که در هیچ عصری چنین مقاومتی و چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است. مقاومت و فداکاری این زنان بزرگ در جنگ تحمیلی آن قدر اعجابآمیز است که قلم و بیان از ذکر آن عاجز بلکه شرمسار است. صحیفه نور، ج 16، ص 125