kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
سجادی به همکاری خود با وزارتخانه ادامه می‌دهد

وزیر ورزش: نیاز به هوا، فضا و آدم‌های جدید در ورزش داریم

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ورزش نیاز به هوا، فضا و آدم‌های جدید دارد.



مسعود سلطانی‌فر در تازه‌ترین صحبت‌های خود که روز گذشته روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت، اظهار داشت: به غیر از فدراسیون ژیمناستیک که هنوز تکلیف آن مشخص نیست، با صراحت راجع به مسائل مختلف و انتظارات خود با روسای فدراسیون‌هایی که جنبه مادر دارند مانند دوومیدانی و شنا و فدراسیون‌های پر مدال مانند تیراندازی، قایقرانی، شنا و شیرجه اعلام کرده‌ایم و سال به سال نیز باید ارزیابی‌های لازم بر روی آنها صورت گیرد که اگر نمی‌توانند برنامه‌های خود را انجام دهند یک تدبیری را بیندیشم چرا که انتظار دارم در مسابقات مختلف بین‌المللی سال‌های آینده روز به روز وضعیت‌شان بهبود پیدا کند و جایگاه بهتری را کسب کنند.
وی افزود: یک سری مشکلات خاص مدیریتی در فدراسیون‌ها داریم‌، نفراتی هستند که سال‌ها در راس یک فدراسیون قرار گرفته‌اند و هیچ تحولی در دوره مدیریتی در رشته ورزشی خود ایجاد نکرده‌اند. حتی در بخش مردان چه برسد در ورزش بانوان. نیاز به هوا، فضا و آدم‌های جدید در ورزش داریم.
وزیر ورزش ادامه داد: از همین لحظه تا هر زمانی که باشم ممکن است هر ماه و مقطعی یک تغییری را انجام دهم. این که بگوییم تغییری نخواهیم داشت اصلا نیست. این که بگوییم تغییر داریم نیز اکنون وجود ندارد. ممکن است چهار ماه آینده به این نتیجه برسم که مثلا یک معاونتی را تغییر دهم در حال حاضر نمی‌توانم بگویم. الان با همین ترکیب حاضر به سمت جلو می‌رویم تا ببینیم در آینده چه می‌شود. البته ساختار خود را نیز در حال‌ اصلاح هستیم همه را مستندسازی می‌کنیم. در مستندسازی حرکت کلی وزارتخانه مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه قانون اهداف، وظایف و اختیارات  که باید شش ماه بعد از تشکیل به مجلس داده  می‌شد، شش سال بود که داده نشده بود و ما یک ماه پیش به تصویب دولت رساندیم. در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی هستیم تا ان‌شاءلله بتوانیم تعداد معاونت را قطعی کنیم که حدود شش تا است.
سلطانی‌فر در پایان با اشاره به همکاری مجدد نصرالله سجادی با وزارت ورزش عنوان داشت: با توجه به تجربیات خوب سجادی اکنون نیز از او خواهش کردم همکاری خود را با ما ادامه دهد و او نیز پذیرفت به صورت پاره‌وقت کار کند. چون علاقه داشت از کارهای اجرایی فاصله بگیرد و به سمت فعالیت‌های دانشگاهی برود. چند روز گذشته نیز با یکدیگر صحبت کردیم در چند روز آینده نیز قرار است ملاقاتی را با یکدیگر داشته باشیم. نه من، بلکه هر مدیری که در وزارت ورزش و جوانان باشد حتما نیاز دارد از تجربیات افراد صاحب‌نظری همچون سجادی استفاده کند. در هر عرصه که نیاز داشته باشیم از وجود افراد استفاده می‌کنیم این کار را خواهیم کرد، چه در امور مدیریتی و چه در امور مشاوره‌ای، سجادی نیز برای ما عزیز است و من با او ارتباط دوستی داشته، دارم و کماکان نیز ارتباط ما بر قرار است و ان‌شاء‌الله امیدوارم بتوانیم از خدمات او استفاده کنیم. توانستیم باهم کار کنیم باز هم می‌خواهیم با یکدیگر کار کنیم و در آینده نیز بیش‌تر کار خواهیم کرد.