kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* قراردادهای سربسته برجامی و پسابرجامی بسته شد ولی مشکل آب خوردن، برق و نفس‌کشیدن مردم خوزستان حل نشد! برگزاری پارتی دیپلماتیک و اقتصادی در منزل سفیر سوئد هم چاره‌ساز نبود!
8853---0912
* باید بررسی شود قراردادهای تجاری منعقد شده بین ایران و سوئد از چه نوع قراردادهایی بوده که حتما می‌بایستی در منزل سفیر کشور سوئد مذاکرات آن صورت می‌گرفت. در ضمن برای ملت روشن کنند این روش طبق کدام بند از پروتکل تشریفات سفرهای دیپلماتیک صورت گرفته است؟
9310---0912
*  با تشکیل جلسه مسئولان دولت در منزل سفیر سوئد با حضور زنان کاملا بی‌حجاب به افتخارات دولت تدبیر و امید افزوده شد! قابل توجه وزیر محترم اطلاعات و دستگاه‌های ذی‌ربط!
8455---0912
* عذر بدتر از گناه! وقتی خبر حضور برخی از وزرا و آقای تخت روانچی در منزل سفیر سوئد و برگزاری نشست زیادی خودمانی در آنجا پخش شد، دستگاه دیپلماسی مثل همیشه به توجیه‌گری روی آورد و گفت این مهمانی بوده است! شرکت در یک مهمانی در خاک ایران ولی در خانه سفیر کشور بیگانه با حضور مسئولان مهم دیپلماتیک و اقتصادی جمهوری اسلامی و بدون رعایت ابتدایی‌ترین ضوابط جمهوری اسلامی!
طباطبائی- قم
* از دستگاه قضایی، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس درخواست می‌شود برای صیانت از انقلاب، آرمانهای امام راحل(ره) و شهدا با برگزارکنندگان نشست سیاسی و اقتصادی کاملا بی‌اعتنا به قوانین جمهوری اسلامی در منزل سفیر سوئد برخورد نمایند تا این باب شیطانی برای همیشه بسته شود.
4862---0912 و 8560---0912
* هر دم از این باغ بری می‌رسد - تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد!. دولت مدعی تدبیر به علت بی‌تدبیری‌های فراوان به دلیل ناتوانی در گره‌گشایی از مسائل اقتصادی مردم طی این قریب به 4 سال مأموریت دارد هر از چندگاه دست به یک انتحار بزند و مدتی فضای جامعه را از مسائل اصلی به حاشیه ببرد. مذاکرات در منزل سفیر سوئد با آن وضع پوششی زنان، نمونه‌ای از این حاشیه‌سازی عمدی است.
علیمردانی
* نشست برخی وزرا و دست‌اندرکاران دولتی در منزل سفیر سوئد با آن وضع تأسف‌بار، گویای واقعیت تلخ دیگری از سوءمدیریت حاکم در امور اجرایی و رها شدن امور از دست رئیس‌جمهور است! ولی به هر حال دستگاه قضا باید برای حفظ حرمت و شأن جمهوری اسلامی به عنوان مدعی‌العموم با این رفتار زشت و دون شأن نظام اسلامی برخورد لازم را داشته باشد تا جلوی تکرار این گونه رفتارهای ناصواب گرفته شود.
نراقی
* دولتمردانی که برای مذاکره درباره مناسبات سیاسی و اقتصادی به خانه سفیر کشور سوئد رفته‌اند دانسته یا ندانسته موجب تحقیر ملت خود شده‌اند. دعا می‌کنیم خداوند آنها را به راه راست هدایت کند و مسئولانی عزتمند و باکفایت را نصیب ما ملت بفرماید.
7943---0911
* آیا دولت دستاوردهای نامعلوم برجام را در پستوی خانه سفیر سوئد می‌جوید؟! زهی تأسف!
1964---0938
* فراموش نمی‌کنیم که اصطلاح آشتی ملی را آمریکایی‌ها برای حفظ شاه و سلطنت در کشور در سال 1357 به او دیکته کردند تا بتوانند مردم را فریب بدهند ولی هوشیاری ملت نقشه آمریکا را نقش برآب کرد. امروز هم که فتنه‌گران می‌خواهند با طرح همین شعار آشتی ملی فتنه جدیدی به پا کنند، باید هوشیار بود.
9005---0913
* طرح آشتی ملی آن هم از سوی افرادی که در فتنه سال 88 مرتکب جرم و خیانت شده‌اند ما را یاد این ضرب‌المثل قدیمی عبید زاکانی می‌اندازد که مژدگانا که گربه عابد شد. در ضمن بنویسید در فرهنگ ما ایرانیان آمده گربه هیچ‌گاه برای رضای خدا موش نمی‌گیرد. درپی آشتی ملی اهدافی وجود دارد که باید برای مردم افشاء بشود.
دکتر طوسی‌زاده
* اخیراً وابستگان فتنه‌گران صحبت از آشتی ملی و رفع حصر سران فتنه می‌کنند. به عنوان یک انقلابی از شورای امنیت ملی درخواست می‌کنم حصر را از این سران خائن بردارند و آنها را به دادگاه تحویل دهند تا هم خیال طرفداران فتنه راحت شود و هم انقلابیون به خواسته خود برسند و هم موضوع به اصطلاح آشتی ملی به خودی خود با مجازات شدید سران فتنه به سرانجام برسد.
4207---0912
* طرح آشتی ملی آن هم از سوی فتنه‌گران سال 88 و بعد از به آتش کشیدن مسجد و توهین به مقدسات و ریختن خون عده‌ای بی‌گناه بدون کمترین اظهار ندامت و عذرخواهی توطئه جدیدی برای تحت شعاع قرار دادن جنایت‌های صورت گرفته و نجات سران فتنه از مجازات است. به هر قیمتی که شده خائنین به ملت باید به سزای خیانت خود برسند.
5411---0918
* بعضی‌ها چنان با آب و تاب از آشتی ملی صحبت می‌کنند که گویا در جامعه‌ای فراموشکار زندگی می‌کنند. مگر ملت می‌تواند سرمایه اسرائیل در داخل کشور را نادیده بگیرد و جنایت آنها را در سال 88 فراموش کند؟
6858---0919
* خانم موگرینی پیغامی واضح و روشن برای ایران ارسال کرد و آن هم مسابقه دشمنان مستکبر ما برای سخت‌گیری علیه مردم ایران اسلامی است، امیدوارم ساده‌لوحان و غرب‌زدگان با بزک کردن غرب بیش از این مرتکب خیانت نشوند و به جای ادامه نگاه به بیرون به اجرای واقعی اقتصاد مقاومتی بیندیشند.
3289---0914
* آقایان گفته بودند که با برجام رفتار غربی‌ها با ایران عاقلانه می‌شود ولی امتیازهای نقدی که داده شده آنها را به طمع انداخته و جسارتشان را بیشتر کرده است. اظهارات موگرینی را ببینید!
5106---0912
* اگر یک دهم هزینه معامله با شرکت‌های خارجی بوئینگ و ایرباس را صرف پروژه‌های تحقیقاتی هواپیماسازی می‌کردند مطمئنا خیلی جلو بودیم و به خودکفایی نزدیک شده بودیم.
5218---0915
* آقای نوبخت سخنگوی محترم دولت لازم نیست بابت پرداخت پاداش کارکنان دولت شرمنده باشد. ایشان باید خود را از خجالت پرداخت حقوق‌های نجومی و اختلاس 16 هزار میلیاردی صندوق ذخیره بازنشستگی فرهنگیان نجات بدهند.
6484---0917
* وقتی متوجه شدم دولتمردان این دولت در خانه سفیر کشور سوئد شرکت کرده و شاهد کشف حجاب خانم‌های شرکت‌کننده بوده‌اند خجالت کشیدم. توسط این دولت چه ارزش‌هایی که برای چند روز دنیا زیر پا گذاشته نمی‌شود؟
4662---0912
* در روز 22 بهمن رئیس‌جمهور در مورد آسفالت راه‌های روستایی سخن گفتند. خدمت ایشان عرض می‌کنم خوب است در سفرهای استانی سری به این جاده‌هایی که مثل جگر زلیخا شده بزنید تا ببینید چه خسارت‌هایی به خودروهای مردم وارد می‌شود. ده‌ها روستا از شهر نوبران ساوه به قارلق که از این مسیر تردد می‌کنند را ملاحظه کنید و بعد گزارش بدهید که مردم چگونه چاله‌ها و گودال‌ها را با بیل دستی پر می‌کنند.
مطیعی- روستای تجره، نوبران ساوه
* به نمایندگان عرض می‌کنم فقط استان خوزستان دچار مشکل نشده است. در استان سیستان و بلوچستان چند روستا مفقود شده، در مازندران و گلستان مرکباتشان از بین رفته است و... مجلس باید به همه این موارد رسیدگی کند.
8455---0912
* سخنگوی دولت خطاب به کارمندان گفته از اینکه مبلغ عیدی امسال آنها کم است و درصد ناچیزی به حقوقشان اضافه می‌شود مسئولان را ببخشند. عرض می‌کنیم فدای سر دولتمردان با حقوق‌های نجومی که هیچ احساس درد ندارند و ملت را به سخره گرفته‌اند!
سوری