kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
سردار غیب‌پرور:

نباید با دانشجویان انقلابی برای ابراز حرف حق برخورد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نباید با دانشجویان انقلابی برای ابراز حرف حق برخورد شود در این صورت با همه وجود از آنها دفاع خواهم کرد.

 

اجلاسیه سوم از دومین کنگره همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از نخبگان بسیجی از سراسر ایران دیروز چهارشنبه 27 بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش فارس، سردار غیب‌پرور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دادن فرصت کارهای انقلابی به دانش‌آموزان افزود: مسئولان محترم آموزش و پرورش می‌بایست پاسخ دهند که در این خصوص چه اقداماتی انجام داده‌اند و چه زمینه‌هایی برای تحقق فعالیت‌های انقلابی دانش‌آموزان ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان بسیجی می‌بایست جزو شاداب‌ترین و مؤدب‌ترین دانش‌آموزان مدارس باشند افزود: فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی که از منظر ادب بیان و اخلاق وضعیت نامناسبی یافته است ضرورت تاثیرگذاری دانش‌آموزان و جوانان انقلابی را برای اصلاح این محیط دو چندان نموده است.
 رئیس سازمان بسیج ادامه داد: حاکمیت از نوع دینی بر جامعه چیزی است که دشمن برنمی‌تابد و از هر ابزاری برای مقابله با آن استفاده می‌کنند. یک روز جنگ سیاسی، یک روز جنگ اقتصادی و یک روز جنگ نرم. دشمن در برهه کنونی دو روش را در مقابله با ما پیش گرفته است. اول اینکه جنگ را خانگی کند و همزمان جنگ فرهنگی را دنبال نماید. اگر در جامعه‌ای ایرانی اسلامی دین را از مردم بگیرند آن موقع حتما روز پیروزی آمریکا و روز تسلط شیطان است.
سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قطعا آینده متعلق به جوانان انقلابی است، تصریح کرد: اگر متوجه شویم با دانشجویان انقلابی به خاطر ابراز یک حرف حق برخورد کردند و آنها را کمیته انضباطی فرا خوانده‌اند به طور مسلم با تمام وجود از آنها دفاع خواهم کرد.
وی در ادامه افزود: دانشگاه‌ها از مراکز بسیار محترمند و اگر کسی حرف خلاف حقی بزند با مکانیزم‌های موجود می‌باید با آن برخورد شود اما اگر یک دانشجویی حرف حقی می‌زند چرا باید به کمیته انضباطی فرا خوانده شود.