kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

شبکه تلویزیونی ترامپ خواستار آزادی سران فتنه شد!(اخبار ادبی و هنری)

شبکه تلویزیونی رئیس‌جمهوری جدید آمریکا دونالد ترامپ خواستار آزادی فوری سران فتنه در ایران شد! در این بیانیه بیان شده که دولت ترامپ نیز به کمپین آزادی سران فتنه می‌پیوندد!



به گزارش خبرنگار کیهان، دفاع شبکه صدای آمریکا، تازه‌ترین حمایت رسمی ارتجاعی‌ترین جناح‌های نظام سلطه جهانی از سران فتنه است. پیش از این نیز دولت‌های استکباری مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل بارها و بارها از فتنه 88 و سران آن دفاع و حمایت کرده بودند. از جمله چندی قبل که نتانیاهو (نخست‌وزیر جنایتکار اسرائیل) در پیامی به یاد فتنه 88 مرثیه‌سرایی کرد.
 اما این بار افتخاری دیگر به کارنامه فتنه‌گران اضافه شد و پس از اسرائیل و متجاوزان آمریکایی و گروهک تروریستی منافقین و فرقه ضاله بهائیت و تروریست‌های ریگی و... دولت ترامپ که امروزه مردم آمریکا و حتی برخی سران کشورهای غربی هم وی را نژادپرست و دیکتاتور می‌خوانند، نیز از سران فتنه 88 دفاع کرد! مبارک باشد!
گفتنی است که دولت‌های غربی و از جمله آمریکا تا کنون هیچ‌گاه به زنان و مردانی که بدون هیچ‌گونه جرم و اتهامی سال‌هاست در سیاه‌چال‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و یا به بهانه‌های واهی در دخمه‌های رژیم آل‌سعود هستند و یا در گوانتانامو تحت شدیدترین شکنجه‌های قرون وسطایی قرار دارند، اشاره‌ای نکرده است!دستگیری کودک پنج ساله ایرانی - آمریکایی،‌ نمونه‌ای از شاهکارهای دموکراسی آمریکایی است که واشنگتن با وقاحت از این رویداد حمایت کرد.