kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان:

مشکلات جانمایی کسبه پلاسکو در مجتمع نور برطرف می‌شود

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان گفت: برخی کسبه پلاسکو انتقاداتی نسبت به جانمایی خود در مجتمع نور دارند که تلاش می‌شود مشکل این دسته از کسبه هم حل بشود.



مجتبی درودیان در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت کسبه آسیب‌دیده پلاسکو اظهار کرد: حدود 97 درصد کسبه پلاسکو واحدهای تجاری خود را در مجتمع نور تحویل گرفته‌‌اند اما برخی هنوز در این مجتمع ساکن نشده‌اند. برخی کسبه به دلیل انجام دکوراسیون و نقاشی هنوز مستقر نشده‌اند و عده‌ای نسبت به کوچک بودن واحد خود انتقاد دارند.وی افزود: برای حل آن دسته از کسبه که به کوچک بودن واحد خود اعتراض دارند رایزنی‌هایی با بانک پارسیان انجام شده تا احتمالا بتوانیم تعداد دیگری واحد اجاره کنیم و به آنها دو واحد تحویل بدهیم.
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان با اشاره به اینکه بخش اعظم کار عمده‌فروشی‌ها در بازار شب عید تا دهم اسفند است گفت: کسبه پلاسکو عملا بازار شب عید را از دست داده‌اند. درودیان با بیان اینکه رکود بازار پوشاک در حال بیشتر شدن است ادامه داد: قاچاق در بخش پوشاک تاحدودی کاهش یافته است.
در همین حال رئیس مرکز پژوهش‌های اتحادیه پوشاک تهران در گفت‌وگو با تسنیم درباره استقرار کسبه پلاسکو در مجتمع نور گفت: اتحادیه اصناف تلاش کرد که از متفرق شدن کسبه پلاسکو جلوگیری کند.
محمدجواد صدق‌آمیز افزود: پلاسکو 80 درصد پوشاک مردانه تهران و 30  درصد پوشاک مردانه کشور را توزیع می‌کرد به همین منظور سعی شد 600 کسبه پلاسکو در کنار هم باشند.
وی با اشاره به اینکه متراژ مجتمع نور از پلاسکو کمتر است خاطرنشان کرد: برای کسبه‌ای که متراژ آنها خیلی کمتر از متراژ گذشته است تلاش می‌کنیم مشکلات آنها را رفع کنیم و  واحدهای جدیدی به آنها اختصاص بدهیم به‌طوری که 27 مورد از کسبه متراژ کمتر از 50 درصد خود دارند.