kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
امیدوارم مشکلاتم زودتر رفع شود

رستمی: هیچ وقت تهدید به رفتن از ایران نکردم

قهرمان المپیک ریو گفت: من هیچ وقت تهدید به رفتن از ایران نکردم و چنین آدمی نیستم بر روی سکوی قهرمانی بروم و پرچم یک کشور دیگر را به اهتزاز درآورم.


کیانوش رستمی درباره این که گفته شده رستمی برای حل شدن مشکلش و تنها تمرین کردن، تهدید به رفتن از ایران و وزنه زدن برای کشور دیگر کرده است، بیان کرد: همه می‌دانند که من اصلا تهدید نکردم، فقط در مورد ریز مسائل صحبت کردم و گفتم وجود برخی از اتفاقات در داخل باعث می‌شود که بعضی از کشورها جرات این را داشته باشند چنین پیشنهاداتی را مطرح کنند و من از این موضوع ناراحتم. اصلا بحث تهدید نبود. برنامه من این است که برای کشورم افتخارآفرینی کنم همان‌طور که قبلا این کار را انجام دادم.
او ادامه داد: من چنین آدمی نیستم که روزی بر روی سکوی قهرمانی بروم و پرچم یک کشور دیگر را به اهتزاز درآورم. اصلا چنین چیزی نبوده که بگویم برای کشور دیگری وزنه می‌زنم. فقط خواستم مسئولان بدانند که اصلا درست نیست برخی کشورها به خود جرات بدهند که پیشنهاداتی را مطرح کنند. کسانی که گفته‌اند من تهدید به رفتن کرده‌ام، نمی‌دانم منظور صحبت‌های من را متوجه نشدند یا چیز دیگری بوده است. نظر من این است که باید برای کشورم افتخارآفرینی کنم و اگر قرار بود چنین تصمیمی بگیرم که از ایران بروم، اصلا مسئله را بازگو نمی‌کردم. امیدوارم این مسائل هم حل شود.