kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
برنامه بازی‌های لیگ جهانی والیبال 2017 اعلام شد

ایران - آمریکا؛ 25 خرداد 96 در لهستان


 
 برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ جهانی 2017 اعلام شد.
در سطح یک لیگ جهانی سال 2017 دوازده تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا با یکدیگر در گروه‌های متفاوت و در سه هفته مسابقه می‌دهند.
ملی‌پوشان ایران در هفته نخست دوم تا چهارم ژوئن به مصاف تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در گروه A می‌رود، در هفته دوم 9 تا 11 ژوئن با تیم‌های صربستان، آرژانتین و بلژیک در گروه D مسابقه می‌دهد. ایران در هفته دوم لیگ جهانی میزبان گروه D است که تیم‌های صربستان، آرژانتین و بلژیک به تهران خواهند آمد.تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی سال 2017 با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان در گروه H همگروه است و از 16 تا 18 ژوئن به مصاف آنها می‌رود. به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها علاوه بر ایران در کشورهای ایتالیا و لهستان با تیم‌های برزیل، ایتالیا، لهستان، صربستان، آرژانتین، بلژیک، آمریکا، روسیه مسابقه می‌دهد. برنامه بازی‌های ایران در لیگ جهانی والیبال 2017 به شرح زیر است:
هفته اول (ایتالیا میزبان):
* ایران – ایتالیا، جمعه 12 خرداد ساعت 22:30
* ایران- برزیل، شنبه 13 خرداد ساعت 19:30
* ایران- لهستان، یکشنبه 14 خرداد ساعت 19:30
هفته دوم (ایران میزبان):
* ایران – بلژیک، جمعه 19 خرداد ساعت 21:10
* ایران – صربستان، شنبه 20 خرداد ساعت 21:10
* ایران – آرژانتین، یکشنبه 21 خرداد ساعت 21:10
هفته سوم (لهستان میزبان):
* ایران – آمریکا، پنجشنبه 25 خرداد ساعت 19:55
* ایران- لهستان، شنبه 27 خرداد ساعت 22:40
* ایران- روسیه، یکشنبه 28 خرداد ساعت 19:55
تغییر برنامه ورود کولاکوویچ به تهران
برنامه‌های سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در تهران تغییر کرد. اما در شرایطی که قرار بود ایگور کولاکوویچ این هفته برای امضای قرارداد خود با فدراسیون والیبال و رسمی شدن مسئولیت جدیدش به تهران بیاید وی به دلیل انجام برخی امور اداری در کشورش، زمان آمدنش به تهران را تغییر داد.بر این اساس این مربی اهل کشور مونته‌نگرو روز یک‌شنبه یکم اسفندماه به تهران می‌آید.نظارت بر بازی‌های حساس مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال و انتخاب بازیکنان برتر برای دعوت به اردوی تیم ملی والیبال از دیگر برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی در مدت حضور در ایران خواهد بود. لیگ برتر والیبال مردان ایران 25 اسفندماه به پایان می‌رسد و نخستین اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رویدادهای پیش‌رو بعد از تعطیلات نوروز سال 96 آغاز می‌شود.