kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

اعلام طرح بخشودگي جرايم بدهكاران ليزينگ

مديرعامل شرکت ليزينگ گسترش سرمايه‌گذاري ملي اعلام كرد: طرح بخشودگي جرايم معوق بدهكاران به ليزينگ گسترش سرمايه‌گذاري ملي(بانك ملي) از ٢٢بهمن تا عيد نوروز در قالب طرح عيد تا عيد اجرا مي‌شود.



به گزارش میزان، حامد كارگر ساماني گفت: به مناسبت دهه فجر و همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، طرح بخشودگي جرايم مشتريان بدهكار به ليزينگ گسترش سرمايه‌گذاري ملي (بانك ملي) در قالب طرح عيد تا عيد از ٢٢ بهمن تا عيد نوروز اجرا مي‌شود.
وی ادامه داد: اجرای اين طرح فرصت مناسبی است برای آن دسته از مشتریان محترم كه توان بازپرداخت جرايم معوق خود را ندارند و در این فاصله با پرداخت اصل بدهی‌های معوق خود از بخشودگی مربوط به جریمه‌های اعمال شده بهره‌مند می‌گردند.
ساماني با اشاره به اينكه اين طرح در راستاي سياست‌هاي اقتصادي دولت و متناسب با دستورات و بخشنامه‌های بانک مرکزی اجرا می‌شود، اظهار داشت: با اجراي اين طرح در سال اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل، منابع جديدي براي شرکت ليزينگ گسترش سرمايه‌گذاري ملي ايجاد خواهد شد كه توان ارائه تسهيلات به بخش توليد داخلي و فعالان صنعتی را در سال جدید از سوي این شرکت افزايش خواهد داد.