kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

خواندنی از ورزش ایران


* مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دهه دوم فروردین ماه برگزار می‌شود. زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک از سوی فدراسیون دهه دوم فروردین ماه اعلام شد. سیدمحمدشروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در این باره تاکید کرد: انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دهه دوم فروردین ماه و پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق تشکیل مجمع متعاقبا اعلام می‌شود و تمام تلاش ما در فدراسیون این است که انتخاباتی بی‌طرفانه و به دور از هرگونه شائبه‌ای برگزار شود.
* بعد از برکناری مهدی هاشمی از ریاست فدراسیون تیراندازی، سرپرست جدید برای این فدراسیون تعیین شد. مبینی بعد از بر عهده گرفتن سرپرستی در دو حکم مشاور فنی و سرپرست دبیری در فدراسیون تیراندازی را تعیین کرد. در حکمی از سوی مبینی، نواب نوری به عنوان مشاور فنی فدراسیون و مسعود شیخی‌فرد به عنوان سرپرست دبیری فدارسیون تیراندازی منصوب شدند. پیش از این نواب نوری به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت می‌کرد.
* حیدری دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در مورد تایید صلاحیت‌ها و زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست. این طولانی شدن طبیعی است چون تعداد کاندیداها زیاد و 16 نفر است. مورد خاصی نیست، به هر حال تغییر و تحولاتی در معاونت ورزش قهرمانی هم صورت گرفت و باید هماهنگی برقرار شود. وزارت ورزش به دنبال این است که در اسرع وقت این انتخابات را قانونی برگزار کند.
* تیم ملی بسکتبال ایران دیروز در دومین دیدار دوستانه‌اش برابر ژاپن با نتیجه 73 بر 68 به برتری رسید و باخت در مسابقه نخست را جبران کرد.
* تیم ملی بسکتبال جوانان ایران حریفانش در جام جهانی زیر ۱۹ سال را شناخت و با تیم‌های آنگولا، ایتالیا و آمریکا همگروه شد.