kayhan.ir

کد خبر: ۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

خدمت رسانی شرکت واحد برای شهرآورد پایتخت با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمت رسانی ویژه این شرکت به مناسبت برگزاری شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت خبر داد.



بر اساس اعلام این شرکت به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بین تیم‌های استقلال - پرسپولیس که ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران  با اختصاص تعداد ۱۵۰دستگاه اتوبوس، تماشاگران را از استادیوم آزادی به پایانه آزادی منتقل خواهد کرد.
تماشاگران می‌توانند با ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات عزیمت کنند.
تمهیدات ترافیکی شهرآورد بزرگ پایتخت
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شهرآورد پایتخت را اعلام کرد.سرهنگ حسن عابدی با تاکید بر ممنوعیت توقف خودروها در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی، به تسنیم گفت: با توجه به ممنوعیت توقف خودروها در معابر ضلع شرقی و غربی استادیوم و همچنین رینگ اصلی، همکاران ما به سرعت خودروهایی که در این معابر متوقف باشند را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.
عابدی افزود: فوتبال دوستانی که قصد دارند برای دیدن بازی دو تیم تهرانی در استادیوم آزادی حاضر شوند لازم است با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های این استادیوم، سعی کنند حتی المقدور از سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد استفاده کنند تا شاهد بار ترافیکی روان‌تر در این معابر باشیم.
وی تصریح کرد: همکاران ما در پلیس راهور پایتخت مجبورند در صورت اشباع شدن پارکینگ‌های استادیوم آزادی، محدودیت ورود از معابر حاشیه‌ای و بزرگراهی را به این بخش اعمال کنند که این محدودیت، قطعاً باعث ترافیک شدید برای سایر همشهریان خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: فوتبال دوستانی که برای دیدار رقابت تیم‌های مورد علاقه خود به استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند، حتماً نسبت به رعایت مقررات رانندگی توجه داشته باشند چرا که در دیدارهای گذشته این دو تیم، همواره شاهد وقوع تصادفات خسارتی پس از پایان این دیدارها بودیم.