kayhan.ir

کد خبر: ۹۶۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

پیش‌بینی بارش باران و برف در بخش‌های وسیعی از کشور

سازمان هواشناسی از شروع بارش برف و باران در بخش‌های وسیعی از کشور با ورود سامانه بارشی در اواخر امروز و ادامه بارش‌ها تا جمعه خبر داد.



مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت  امروز از غرب و شمال غرب و آغاز بارش برف و باران در این مناطق، گفت:  فردا بر مقدار بارش در این مناطق به ویژه در غرب افزوده شده و ضمن آن گستره بارش دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و همچنین دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را نیز دربر خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه با  اشاره به تقویت سامانه بارشی در روز جمعه، تصریح کرد: بارش در این روز با شدت بیشتر و در گستره وسیع‌تری، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس، مرکز و شمال شرق کشور رخ می‌دهد.
 به گفته وظیفه، فردا در کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران و جمعه در کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، کردستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.