kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

مأموران آل‌خلیفه با یورش به مراکز تجاری اموال مردم را غارت کردند

نیروهای امنیتی و مزدوران آل‌خلیفه با حمله به اماکن تجاری در منامه ضمن تلاش برای ایجاد فضای ترس و وحشت در بین شهروندان، اقدام به سرقت اموال آنان کردند.
حمله نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه به اماکن تجاری (سوپر مارکت‌ها و مغازه ها) در بحرین ، برگ دیگری از رسوایی ناتمام آل‌خلیفه را رو کرد.
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه با حمله به مراکز تجاری در منامه اقدام به تخریب و سرقت از این مکان کردند. در صحنه‌ای از فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های حفاظتی این مکان تجاری نیروهای امنیتی اشاره می‌کنند که مزدوران مهاجم دوربین‌های مراقبتی را هم از بین ببرند تا سند جرمی باقی نماند! این در حالی است که به رغم وقوع این اتفاق و موردهای مشابه فراوان، رژیم آل خلیفه مردم منطقه و شیعیان را متهم به تخریب اموال عمومی و خشونت می‌کند و سیستم قضایی رژیم آل خلیفه نیز با محاکمه مردم و القای اتهامات دروغین حکم‌های سنگینی علیه آنها صادر می‌کنند.
از سوی دیگر تظاهرات مردم بحرین در محکومیت اعدام ناجوانمردانه سه جوان در شهرهای این کشور همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی به منازل مسکونی در مناطق مختلف یورش برده و چندین نفر را بازداشت کردند.
در همین رابطه یک فعال حقوق بشر بحرین طی گفت‌وگویی تاکید کرد که جنایت آل خلیفه در اعدام سه جوان بی‌گناه بحرینی، این کشور را به سوی پرتگاه سیاسی پیچیده‌ای کشانده است. رژیم آل‌ خلیفه اخیراً سه جوان معترض بحرینی را به اتهام دخالت در یک بمب‌گذاری تیرباران کرد. این اقدام موجی از اعتراضات مردمی را در این کشور به راه انداخت. بحرینی‌‏ها خواستار قصاص عاملان جنایت صورت گرفته علیه جوانان معترض این کشور هستند.