kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

پلمب برخی دفاتر در مجمع تشخیص و مرکز تحقیقات استراتژیک از سوی بخش اداری مجمع انجام شده است

منابع مطلع می‌گویند با توجه به اینکه برخی ازافراد در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع هیچ مسئولیت و وظیفه‌ای به عهده ندارند، ادعای تعلق این دفاتر پلمب شده به آنان هیچ وجه و نسبتی با واقعیت ندارد.


برخی رسانه‌ها عصر دیروز خبرهایی مبنی بر پلمب دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر یاسر هاشمی و مشاورانش در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرده‌اند.
پیگیری‌ها از مسئولان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز تحقیقات استراتژیک حاکیست که پلمب دفتر آن مرحوم در مجمع تشخیص بر مبنای یک قاعده قانونی و روال معمول صورت گرفته و پس از رحلت آیات مهدوی کنی و مشکینی و برخی مسئولان دیگر که رحلت کرده‌اند نیز همین روال برای مدت کوتاهی درباره دفاتر آنان انجام شده است.
منابع مطلع درباره پلمب برخی دفاتر در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفتند که افرادی مانند مرتضی الویری که از پلمب دفاترشان صحبت کرده‌اند هیچ ارتباط استخدامی و یا مقامی در مرکز تحقیقات استراتژیک ندارند.
به گزارش تسنیم، اطلاعات دریافتی حاکی است که تاکنون یک طبقه از ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار یاسر هاشمی رفسنجانی بوده و با توجه به این که در این دفاتر نیز اسنادی از آیت‌الله هاشمی نگهداری می‌شود طبق قاعده و روال معمول برای مدتی به منظور ساماندهی امور پلمب می‌شوند، کما اینکه دفاتر آقای هاشمی در دانشگاه آزاد و مجمع تشخیص نیز به همین قاعده پلمب شده است.
منابع مطلع می‌گویند با توجه به اینکه افرادی همچون مرتضی الویری در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع هیچ مسئولیت و وظیفه‌ای به عهده ندارند، ادعای تعلق این دفاتر پلمب شده به آنان هیچ وجه و نسبتی با واقعیت ندارد.
محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانوادگی مرحوم آیت‌الله هاشمی در این رابطه افزود: این اقدام قضایی نبوده و از طرف مجموعه اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.