kayhan.ir

کد خبر: ۹۵۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


 * تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شکوه وحدت مردم ایران اسلامی را به تصویر کشید و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین نشان دهنده همدردی و همراهی با رهبری انقلاب بود.
2914---0912
* آیت‌الله هاشمی قابل مصادره برای هیچ جناح و گروهی نیست و متعلق به تاریخ تمام مردم انقلابی ایران است. درگذشت ایشان را به رهبر ‌معظم  انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.
8764---0919
* بسیج متشکل از نیروهای مردمی و انقلابی است، چرا مسئولین در امر اشتغالزایی و رونق اقتصاد از این ظرفیت بومی و خلاق بهره‌ نمی‌برند؟ 4 سال در مورد برجام بی‌حاصل مذاکرات گسترده و هزینه‌های جدیدی شد که نتیجه مطلوبی جز خسارت برای کشور نداشت، آیا بهتر نیست به جای اعتماد به بیگانگان، برای حل مسائل کشور از ایده و نیروی جوان ایرانی در کنار تجربه بزرگان برای پیشرفت کشور استفاده کنیم؟!
0219---031
* حمایت‌های کیهان از متقاضیان مسکن مهر جای تشکر دارد. دولت قبل باعث صاحبخانه شدن بسیاری از اقشار ضعیف شد که با حداقل مبلغ برای متقاضی تمام شده بود اما در این دولت رشد چند برابری قیمت مسکن مهر و کیفیت پائین ساختمان‌ها، متقاضیان و کارگران زیادی را با مشکل مواجه کرده است. امیدوارم دولت هم مثل کیهان از ما حمایت کند.
2389---021
* هدف جذب سرمایه‌های خارجی باید ایجاد شغل و انتقال فناوری باشد نه فراهم کردن بازار مصرف برای فروش کالاهای خارجی در کشور. کمبودهای کشور با ورود کالا جبران نمی‌شود ما نیازمند زیرساخت‌هایی از جنس اقتصاد مقاومتی برای خودکفایی هستیم.
7503---051
* وزیر امور خارجه و نخست‌وزیر انگلیس با مواضع ضد ایرانی که هر بار در سفر به منطقه، آنها را تکرار می‌کنند، آیا درخور پاسخ کوبنده‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران نیستند؟ کاستن از سطح روابط با روباه پیر کمترین اقدام در پاسخ به تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی این کشور است. دستگاه دیپلماسی دولت بایستی به گزافه‌گویی‌های دشمنان صریح‌تر پاسخ دهد.
0285---021
* برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه به تحلیل روزنامه‌ها می‌پردازد. این برنامه به ندرت به روزنامه کیهان توجه می‌کند و بعضاً آخرین تحلیل است، البته این برنامه به جای بیطرفی دارای جهت‌گیری متضاد با سیاست‌های خبری کیهان است. لطفاً به برنامه‌های صدا و سیما بیشتر توجه کنید.
0191---0912
* با اینکه امیرکبیر میراث‌دار ترکمنچای و دولت بی‌تدبیری بود ولی در مدت سه سال بدون اینکه باجی به بیگانگان دهد کارهای بزرگی را به ثمر رساند و یا پایه‌گذاری کرد. او عهد بسته بود که از قدرت‌های پوشالی دنیائی نهراسد و اجازه دست‌اندازی به بیت‌المال را به کسی ندهد، تا آخر هم پای آن اصول ماند و از بذل جان هم دریغ نکرد. امیرکبیر طی مدت مسئولیت خود وقتش را به مذمت دولت قبل نگذراند بلکه کمر همت بست و کارهای ماندگاری از خود برجای گذاشت.
محسن- گرگان
* برد برد دولت ما را یاد دعوای کسی می‌اندازد که گفت طرف مقابل را از پا درآوردم! گفتند پس این چه وضعی است که داری؟ گفت با سر خودم زدم به چوبش، با چشمم زدم به مشتش و با شکمم زدم به لگدش! گفتند این 3 به 3 شد گفت نه 2 به 3 چون شکمم خونریزی داخلی کرده و آسیبی دیده نمی‌شود.
وفائی- قم
* در سفر چندی قبل رئیس‌جمهور به کرج، نامه‌ای از مشکلات خود و بیکاری جوانمان به همراهان ایشان تحویل شد که پس از چندی ما را به کاریابی معرفی کردند 15 هزار تومان هم هزینه کردیم تا اعلام شد سایت بسته است! با پیگیری‌های متعدد اعلام شد فرد مورد لزوم جذب شده و به فرزند شما نیاز نداریم؟! فرزند دیگرم مشکل روانی و تشنج دارد اگر به موقع داروهایش نرسد با مشکل مواجه می‌شویم حال با بیکاری فرزندم که متأهل هم هست چگونه مشکل خرید داروی فرزند دیگرم و مخارج زندگی خود را تأمین کنیم؟!
اصلاحی- کرج
* بنده با وجود دریافت بیمه بیکاری، یارانه‌ام 4 ماه است که قطع شده است و 3 ماه قبل هم بیمه بیکاری‌ام به دلیلی نامعلوم قطع شد! پیگیری‌‌هایم در مورد قطع یارانه و حقوق بیکاری با دلیل نبودن بنده در منزل توجیه شده است. مدعی‌اند که اگر بیکار هستید چرا در خانه نبودید!
5782---021
* یکی از کارکنان سازمان هواپیمایی هستم، در این سازمان قرار بود با امضای برجام 100 فروند هواپیما خریداری و به کشورمان تحویل داده شود اما متأسفانه همچنان حتی برای تأمین قطعات یدکی دچار مشکل هستیم چه رسد به خرید هواپیما و انتقال آن به کشور.
4713---021
* بیش از سی‌سال است که دسته چک بانک صادرات دارم اخیرا برای دریافت دسته چک جدید به بانک مراجعه نمودم گفتند؛ باید پنجاه میلیون ریال در حسابت باشد. گویا فکر می‌کنند ما هم جزو حقوق‌بگیران نجومی هستیم! این چه قانون جدیدی است که این بانک درآورده است؟ از مسئولین بانک مرکزی درخواست می‌کنم این مشکل کاسبان جزء را که بیش از سی‌سال سابقه چک دارند، حل کنند.
اسدی
* در اثر گودبرداری غیراصولی پارکینگ ساختمان کناری تخریب شد و موجب خسارت به ساختمان گردید اما پیگیری‌های ساکنان ساختمان از شهرداری منطقه پونک بی‌نتیجه ماند و با گذشت 6 ماه هنوز پاسخی به ما داده نشده است از مسئولین شهرداری تقاضای رسیدگی داریم.
3491---021
* میلیون‌ها تومان در مؤسسه مالی اعتباری ...  سپرده‌گذاری کرده‌ایم و به علت عقب‌افتادن اقساط و مشکلات دیگر دو ماه است که برای دریافت پول خود هر روز در رفت و آمد به این مؤسسه هستیم و موفق نمی‌شویم مبلغ سپرده خود را دریافت کنیم. چرا؟ این چه امنیتی برای سپرده‌گذاران داخلی است! آیا امنیت سرمایه‌گذاری فقط برای خارجی‌ها ضرورت دارد؟ چرا فردی که با اراده و خواست خود مبلغی را امانت به بانک و مؤسسه‌ای می‌سپارد و در روز نیاز، به بهانه‌های واهی حق برداشت آن را ندارد؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
سیدعلی موسوی
* از دهیاران تقاضا می‌کنم با زندگی کردن در کنار روستائیان و آشنا شدن با مشکلات‌شان در رفع این مشکلات بکوشند. چون این مسئولیت با سکونت در شهر تناسب ندارد مثل الان یک ماه است آب شرب اهالی روستای تولمات صومعه‌سرا قطع است، نوشتن نامه از سوی دهیار هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
فلاحی- روستای تولمات صومعه‌سرا
* آیا هنر دولت تنها در بتن‌ریزی تأسیسات هسته‌ای و متوقف کردن دیگر فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بود تا در ازای آن بتواند نفت بیشتری به قیمت مفت بفروشد؟! هنر دولت عمل به وعده 100 روزه‌ای بود که داده شد. و آن هم در صورتی که نتیجه‌ای مثبت داشت هنر به حساب می‌آمد نه اینکه وعده‌های بر زمین مانده را دستاوردهای دولت به شمار آورید.
1586---021