kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
در یادواره شهدای عرفه عنوان شد

امنیت امروز نتیجه تلاش‌های شهید کاظمی و یاران اوست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، امنیت ایران اسلامی در منطقه را بی‌نظیر توصیف کرد و امنیت امروز را نتیجه تلاشهای شهید کاظمی و یارانش خواند.




سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران صبح دیروز طی سخنانی در یادواره شهدای عرفه که در تهران برگزار شد، گفت: کشور اسلامی ما امنیت بی‌نظیری در منطقه دارد و این امنیت یک شبه حاصل نشده بلکه حاصل تلاش بلند مدت تعداد زیادی از فرماندهان و شهداست. شهید کاظمی و یارانش تلاش‌های بسیاری را در ایجاد امنیت در کشور انجام دادند و ما امروز نتیجه تلاش‌های آنها را مشاهده می‌کنیم.
وی ادامه داد: شهید کاظمی یکی از کسانی بود که هم در دوران دفاع مقدس موثر بود و هم در امنیت امروز که حاصل تلاش‌های این شهید عزیز و یارانش است تاثیر به سزایی داشت.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: این امنیت به واسطه تبعیت و پیروی از ولایت و اجرای فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب حاصل شده است. ما شاهد بودیم که شهید کاظمی چکونه فرامین رهبری را اجرا می‌کرد و امروز مردم بزرگ باید قدر شناس این شهیدان باشند چرا که هرچه امروز داریم بویژه مسئله امنیت حاصل تلاش این عزیزان است.
سردار حاجی‌زاده همچنین اظهار داشت: ما همیشه از خدا خواستیم که مرگ ما را شهادت قرار بدهد و از زمینه سازان ظهور حضرت‌حجت(عج) باشیم و بتوانیم برای اسلام و ملت ایران خدمت کنیم و امیدواریم به آرزوی خود که همان به شهادت رسیدن در راه خدا است برسیم.
آن سوی مدیترانه، خط مقدم جبهه دفاع از اسلام
سردار مجمدجعفر اسدی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه طی سخنانی در سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه با اشاره به حوادث منطقه و نقش ایران در دفاع از اسلام اظهار داشت: در سال‌های دفاع مقدس، نیروهای ما خصوصا در جنوب و در خوزستان، فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای با خط مقدم داشتند اما امروز خط مقدم جبهه دفاع از اسلام به آن سوی مدیترانه رسیده است.
اسدی با اشاره به نقش فرماندهان شهید بخصوص احمد کاظمی در ارتقا توان نظامی گفت: خانواده این شهدا ولی نعمت‌های ما هستند و ما وظیفه داریم از آنها که عزیزانشان را برای عزت و افتخار این کشور فدا کردند، تجلیل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و او را ستون و یار انقلاب و فردی عاشق مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: با رحلت ایشان و حضور مردم در مراسم تشییع وی، وحدت بزرگی در میان مردم ایجاد شد که این وحدت می‌تواند در انتخابات آینده، دشمن را که برای آن برنامه‌‌ریزی کرده بود، خلع سلاح کند.