kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
امروز در تهران برگزار می‌شود

سی‌امین یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و اولین سالگرد شهیدان مدافع حرم

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات غرور‌آفرین کربلای پنج و شهدای مدافع حرم امروز در حسینیه خامنه‌ای‌ها واقع در غرب تهران برگزار خواهد شد.


دبیر ستاد برگزاری مراسم سی امین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج و اولین سالگرد شهدای مدافع حرم هدف از این مراسم که با شرکت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان، شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح برگزار خواهد شد را تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان دفاع مقدس و به خصوص عملیات غرور‌آفرین کربلای پنج، اولین سالگرد شهدای مدافع حرم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در فضای جامعه عنوان کرد.
علیرضا اژدری با اشاره به اینکه این مراسم همه ساله از سوی پایگاه مقاومت بسیج روح‌الله(ره) تحت پوشش حوزه 213 فتح- ناحیه مقداد برگزار می‌شود، افزود: مراسم امسال نیز امروز پنجشنبه 23 دی‌ ماه از ساعت 17:30 الی 21 همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه خامنه‌ای‌ها واقع در خیابان قصرالدشت بین خیابان طوس و دامپزشکی برگزار خواهد شد.
وی با دعوت از عموم هموطنان و دلاورمردان دفاع مقدس برای شرکت در این مراسم، اظهار داشت: مردم قهرمان تهران با شرکت در این مراسم علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی بر پایداری حمایت از ارزش‌های دفاع مقدس و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تأکید خواهند کرد.