kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

اخبار کوتاه از فوتبال



دایی: برای تاج متاسفم
سرمربی نفت تهران گفت: دست و بالمان مقابل استقلال بسته است و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: فردا(امروز) اولین بازی نیم فصل دوم خود را برگزار می‌کنیم. متاسفانه تعدادی مصدوم داریم. از طرفی کمیته انضباطی هم دانشگر را محروم کرده است و دست و بالمان کمی بسته است.دایی درباره غیبتش در بازی استقلال، عنوان کرد: خیلی حرف‌ها باید گفته شود. آقایان این رای را سیزدهم داده‌اند ولی آن را به باشگاه ما ابلاغ نکردند. نوزدهم کارمند باشگاه می‌آید و حکم را می‌گیرد. یکی از این آقایان از بیستم در سرکارشان نیستند بعد خودشان را با فیفا مقایسه می‌کنند. هنوز جایگزینی پیدا نشده است. امروز وکیل من آمده و طبقات فدراسیون را گشته و آخرش در آنجا به او گفته‌اند باید ۲۰۰ هزار تومان پول بدهیم. فدراسیون بدون این ۲۰۰ تومان‌ها نمی‌تواند به بقایش ادامه دهد و این در حالی است که شکایت ما مالی نبود.سرمربی نفت تهران تاکید کرد: اگر شما افراد کمیته انضباطی را دیدید، به من خبر دهید خودم را برسانم. در این حکم خیلی چیزهای عجیب هست. در رای گفته‌اند من به بخش محرومیت نمی‌توانم اعتراض کنم ولی به بخش مالی آن می‌توانم اعتراض کنم. نمی‌شود که، رای یا قابل اعتراض است یا نیست. آقایان قوانین مملکت را زیر سؤال برده‌اند. به دنبال محروم کردن علی دایی بودند. چرا به باشگاه نامه رسمی بعد از محرومیت من ندادید؟ من برای تاج متاسفم. ریاست فقط پشت میز نشستن نیست. شما باید کار بقیه را زیر نظر بگیرید. مگر می‌شود ما افراد کمیته انضباطی را پیدا نکنیم؟ بدون حضور من رای هم صادر می‌شود. نمی‌دانم، شاید آگهی در روزنامه داده‌اند تا مرا پیدا کنند.او ادامه داد: فقط دنبال این بودند مرا محروم کنند، چرا؟ چون از حق دفاع کردم. ۱۰۰۰ سال دیگر هم نمی‌توانید مرا خاموش کنید. تا آخر عمرم ایستاده‌ام.
منصوریان: تمرکزمان روی جذب آندو و جباروف است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آرش افشین از ما جدا شد و امروز هم میثم مجیدی و امین حاج محمدی را در اختیار باشگاه قرار دادند. علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل نفت گفت: سعی می‌کنیم فردا (امروز)با یک تیم باتجربه وارد زمین شویم. احتمالاً یک جوان به ترکیب ما اضافه می‌شود، اما درباره محروم و مصدومانمان باید بگویم محروم نداریم هرچند که به دلیل خراب بودن زمین بازی دو روز قبل مگویان را از دست دادیم و پیش از آن هم جابر انصاری مصدوم شده بود. سرمربی تیم استقلال در‌باره نقل و انتقالات استقلال هم اظهار داشت: آرش افشین از ما جدا شد و امروز(دیروز) هم میثم مجیدی و امین حاج محمدی را در اختیار باشگاه قرار دادند. ما خروجی دیگری نداریم و باید تمرکزمان را روی ورودی‌ها بگذاریم، در حال حاضر تمرکز ما روی آندرانیک تیموریان و جبار‌وف است تا اگر با آنها به توافق برسیم، آنها را جذب کنیم.سرمربی استقلال در مورد جذب جباروف بازیکن ازبکستانی و آندرانیک تیموریان گفت: تا زمانی که قرارداد امضا نشود نمی‌توانیم بگوییم که جذب این بازیکنان قطعی است. نه تیموریان و نه جباروف تا موقعی که امضا نشود جذب‌شان قطعی نشده است. ما در این دو نقطه احتیاج به تجربه داریم در این دو نقطه برای اینکه به ریتم برسیم نیاز به بازیکن با تجربه داریم.
خداحافظی رحمانی با هواداران استقلال
بختیار رحمانی درحالی از استقلال درخواست رضایت نامه کرده که به نظر می‌رسد جذب تیموریان و جباروف در این تصمیم اثرگذار بوده است. بختیار رحمانی که چندی پیش درخواست رضایت نامه از استقلال کرده بود و سپس طی مصاحبه‌ای با سایت باشگاه استقلال، این مسئله را تکذیب کرده بود، طی نامه‌ای از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا نشان دهد به جدایی از این تیم اصرار دارد.ظاهرا با جدی شدن حضور آندرانیک تیموریان و سرور جبارف در استقلال، این بازیکن مطمئن شده که در ترکیب استقلال جایی نخواهد داشت و برای جلوگیری از این مسئله درخواست رضایت نامه کرده است.درخواستی که مشخص نیست با موافقت باشگاه استقلال مواجه شود یا خیر، هرچند که انتظار می‌رود آبی‌ها با این درخواست موافقت کنند چراکه هزینه حفظ این بازیکن برای آبی‌ها زیاد خواهد بود.
بازیکن امیدهای نفت تهران درگذشت
امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت تهران که به‌دلیل گاز گرفتگی در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت. امیرحسین مرادی کاپیتان تیم امید نفت تهران که حدود یک ماه و نیم پیش در اثر گازگرفتگی در بیمارستان یاس سپید بستری شده بود، دیروز درگذشت.این اتفاق درحالی افتاد که مرادی حدود دو هفته پیش از حالت کما خارج شده بود.پیش از این دو تن از دوستان مرادی که همراه او دچار گاز گرفتگی شده بودند،جان خود را از دست داده بودند.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان این ضایعه را به جامعه ورزش و خانواده مرادی تسلیت می‌گوید.
حسن‌زاده: رفیعی بازیکن پرسپولیس است
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شکایت مجدد مدیران فولاد از انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس گفت: طبق رای کمیته انضباطی، سرنوشت سروش رفیعی هیچ ارتباطی به ما ندارد و او می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند. پس از عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس، باشگاه فولاد خوزستان نسبت به این موضوع معترض شد و اعلام کرد که رفیعی پیش از آغاز خدمت سربازی بازیکن این تیم بوده و از مدت قرارداد او باقی مانده و عملا نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبلا پاسخ اعتراض فولادی‌ها را صادر کرده و اعلام کرده بود که رفیعی برای انتخاب تیم جدید خود هیچ مشکلی ندارد. با این حال پس از این رای باز هم مدیران فولاد شکایت جدیدی را از این بازیکن انجام دادند.اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: قبلا فولادی‌ها درباره این موضوع ادعایی داشتند که ما در ماه آذر جواب نامه‌شان را به آنها ابلاغ کردیم. فولادی‌ها اگر باز هم ادعایی دارند می‌توانند آن را به صورت کتبی به کمیته انضباطی ارجاع دهند.او با بیان اینکه رفیعی هیچ مشکلی برای بازی کردن در پرسپولیس ندارد، گفت: سرنوشت رفیعی ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد و دوستان فولادی برای درخواست جدید خود به صورت قانونی اقدام کنند. آنها پیش از اینکه درخواستی را ارائه دهند می‌توانند به نامه‌ای که در آذرماه به آنها ابلاغ کردیم مراجعه کنند.
جلالی: آرش برهانی از پیکان جدا شد
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیم فصل دوم لیگ به مراتب بهتر می‌شویم.مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: به یک شناخت خیلی بهتر از قبل رسیده‌ایم. تمام مجموعه ما تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسیم. بازیکنان ما با شوق خیلی زیادی تلاش می‌کنند و ما می‌توانیم نیم فصل دوم به مراتب بهتر باشیم. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با عملکرد خوبمان به هدف هایمان برسیم. ما کلا فقط دو روز تمرین را تعطیل کردیم و خودمان را آماده برای یک بازی خوب برابر گسترش فولاد کرده‌ایم.وی درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: ما یک مدافع خارجی داشتیم که او را آزاد کردیم. آرش برهانی هم با درخواست خودش به همراه حسین زاده جدا شده‌اند. ۹ بازیکن از تیم‌های پایه خود ظرف هفته آینده به تیم اصلی می‌آیند که همه آنها زیر ۱۹ سال هستند. تا آنجایی که بتوانیم از آنها استفاده هم می‌کنیم.او درباره آرش برهانی گفت: ما خیلی راحت باهم کنار آمدیم. او دو بازی برای ما به میدان رفت و در بازی دوم مصدوم شد و یک ماه و نیم بیرون بود. او ۱۰ کیلو در این مدت اضافه وزن داشت و تلاش کرد وزنش را پایین بیاورد. در این وضعیت قوای بدنی‌اش کم شد. او آنقدر اراده دارد که بتواند خودش را ترمیم کند و به فوتبال بازگردد. خودش گفت نیاز دارد جایی باشد که بازی کند و از ما خواست که برود. اینکه باشگاهی او را می‌خواهد یا نه را نمی‌دانم و یکی دو روز است که نمی‌توانم با او تماسی داشته باشم.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
*سامان نریمان جهان و سروش رفیعی که در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس پیوستند پس از تمرین صبح دیروز این تیم با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این تیم به طور رسمی به ثبت رساندند.
* فرزاد جعفری که در نیم فصل ۹۳ - ۹۲ به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی راهی تیم ملوان شده بود، پس از اتمام این دوران، به استقلال خوزستان بازگشت تا در ادامه لیگ همراه آبی پوشان باشد.قرارداد جعفری تا پایان فصل ۹۷ – ۹۶ است.استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات نیز تاکنون موفق به جذب آلویس نانگ، آرش افشین و پیمان حشتمی شده است.