kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

خواندنی از ورزش ایران


*تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی فرانسه یک هفته پس از رقابت‌های جام تختی در شهر پاریس برگزار می‌شود و کادر فنی تیم ملی اسامی 11 فرنگی‌کار را برای حضور در این تورنمنت معرفی کرده است. اعلام این 11 فرنگی‌کار در صورت صدور روادید از سوی سفارت فرانسه است و به هر تعداد از آنها که ویزا داده شود، به این تورنمنت اعزام می‌شوند. اسامی فرنگی‌کارانی که از سوی کادر فنی برای حضور در تورنمنت پاریس معرفی شده‌اند به ترتیب زیر است: *59 کیلوگرم: محسن حاجی‌پور * 66 کیلوگرم: علی ارسلان *71 کیلوگرم: عظیم گرمسیری * 75 کیلوگرم: سعید عبدولی، رسول گرمسیری *80 کیلوگرم: رامین طاهری * 85 کیلوگرم: حسین نوری، سامان عزیزی * 98 کیلوگرم: علی‌اکبر حیدری، مصطفی صالحی‌زاده *130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی
* مهران احدی پینگ‌پنگ‌باز باتجربه و کهنه‌کار کشورمان از ادامه حضور در عرصه ملی خداحافظی کرد و تصمیم گرفت از این پس فقط در عرصه باشگاهی به فعالیت خود ادامه بدهد.
*۲۰ کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر اعلام آمادگی کردند. فرانسه، لهستان، اسپانیا، افغانستان، اتریش، ایتالیا، دانمارک، روسیه، پرتغال، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، ارمنستان، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، مالزی، هند، پاکستان و نیجریه در این رقابت‌ها به همراه تیم ملی ایران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با جایزه 20 هزار دلاری از 21 تا 24 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. جوایز نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها افزایش 2500 دلاری دارد.