kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

حوادث کوتاه از کشور


    
    انهدام شرکت هرمی
انزلی - خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این بندر بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بندرانزلی قرار گرفت. سرهنگ هرمز عشقی با اشاره به شناسایی محل شرکت هرمی مزبور گفت: ماموران طی عملیاتی موفق شدند 11 عضو این شرکت را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.
طوطی‌های پرایدسوار
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: ماموران این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در میدان کیهانشهر به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف ساختند. سرهنگ محمدرضا امیری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 550 قطعه طوطی برزیلی بدون هرگونه مدارک قانونی کشف کردند. وی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و همراه با پرونده اتهامی به مراجع قانونی معرفی شد.
سرقت مسلحانه از سوپرمارکت
مشهد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد جوانی با استفاده از سلاح دولول شکاری از یک سوپرمارکت سرقت کرد و متواری شد.
سرهنگ محمد بوستانی اظهار کرد: این سارق شامگاه دوشنبه در زمان خلوتی وارد یک سوپرمارکت در محدوده بلوار وکیل‌آباد شد و با شلیک یک گلوله به شیشه این فروشگاه اقدام به سرقت 700 هزار ریال پول نقد کرد.
وی ادامه داد: با اعلام این سرقت ماموران انتظامی واردعمل شدند و تحقیقات برای دستگیری سارق ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه به فروشنده مغازه آسیبی وارد نشد گفت: این فروشگاه مجهز به دوربین و تجهیزات کنترلی است که این امر نقش مهمی در شناسایی سارق و سرعت بخشیدن به روند پرونده دارد.
فروش ساختمان با اسناد جعلی
خرم‌آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه در کار خرید و فروش آپارتمان بوده و فردی با جعل اسناد از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
سرتیپ محمد قنبری افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، فرد کلاهبردار در عملیاتی غافلگیرانه در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: متهم در بازجویی صورت گرفته به جرم خود اقرار و اذعان کرد که با جعل اسناد و مدارک، 33 واحد ساختمان نیمه‌کاره به مبلغ 16 میلیارد ریال را از مالباخته کلاهبرداری کرده است.
به گفته وی متهم همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
کالای قاچاق به مقصد نرسید
زاهدان - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ماموران این شهرستان هنگام پایش خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک و آنها را متوقف کردند. سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق شامل مواد غذایی، لاستیک خودرو و لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند. وی اظهار داشت: 4 متهم در این رابطه دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
خصومت جوانی را کشت
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی پاوه گفت: در جریان نزاع بین دو جوان در این شهر یک نفر به ضرب چاقو از پای درآمد. سرهنگ حمیدرضا ملکی افزود: با تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان علت این درگیری خصومت‌های شخصی اعلام شده است. وی گفت: قاتل هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.
کامیون خلافکار به پارکینگ رفت
زاهدان - خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی سرباز گفت: ماموران پلیس راهور این شهرستان یک دستگاه کامیون کشنده را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات، متوقف کردند. سرگرد ابوالقاسم صفرنژاد اظهار داشت: ماموران با استعلام از سامانه هوشمند پلیس متوجه شدند این کامیون دارای 38 فقره تخلف حادثه‌ساز و مبلغ 14 میلیون و 150 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است. وی گفت: کامیون مزبور به منظور اعمال قانون و پرداخت جرائم به پارکینگ منتقل شد.
کشف چک‌پول‌های جعلی
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی چرداول استان ایلام از کشف 30 میلیون ریال چک‌پول‌ جعلی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: با بهره‌گیری از اطلاعات پلیسی دو نفر که در زمینه تهیه و توزیع چک‌پول‌های جعلی فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. وی با بیان اینکه چک‌پول‌های جعلی در قطعه‌های یک میلیون ریالی و 500 هزار ریالی هستند اظهار داشت: افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.
کشف 137 کیلو مرفین
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهارداشت: با انجام کارهای اطلاعاتی مشخص شد فردی با کمک سایر عوامل اقدام به قاچاق مرفین می‌کند.
سرتیپ ناصر اصلانی افزود: : این فرد با تشکیل باندی به صورت گسترده در زمینه تهیه و توزیع محموله‌های مواد مخدر کار می‌کرد لذا دستگیری او در دستورکار ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بعد از هماهنگی‌های قضایی طی عملیاتی قاچاقچیان مورد نظر در یکی از روستاهای اطراف ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه 137 کیلو مرفین از محل دستگیری قاچاقچیان مذکورکشف شد، گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
برخورد قطار با دو عابر
دزفول - ایرنا: در دو حادثه جداگانه در اندیمشک برخورد قطار باری یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
یک حادثه حوالی شامگاه سه‌شنبه شب در مجاورت جاده سلامت کوی فرهنگیان شهر اندیمشک رخ داد.
در این حادثه پسر جوانی به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.
علت این حادثه از سوی راه‌آهن و نیروی انتظامی در دست بررسی است.
در حادثه‌ای دیگر که عصر همان روز رخ داد قطار باری با جوانی 27 ساله در تقاطع راه‌آهن در خیابان لاجوردی اندیمشک برخورد کرد. این حادثه به مصدوم شدن این جوان منجر و او در بیمارستان بستری شد.
توقیف 32 هزار لیتر گازوئیل
زاهدان - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی زاهدان اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر دوراهی گرانچین به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 سرهنگ علی عارف‌نژاد افزود: ماموران در بازرسی از این تریلر، 24 هزار لیتر گازوئیل بدون هرگونه مجوز قانونی کشف کردند.
فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: راننده خودرو به همراه محموله قاچاق کشف شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرمازدگی جوان
تبریز- خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: با گزارش اهالی روستای صور از توابع بناب، مبنی بر سرمازدگی یک جوان در باغات این روستا، عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وحید شادی‌نیا گفت: این جوان 35 ساله با علایم سرمازدگی از ناحیه دست و پا بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان سینای تبریز انتقال یافت.
وی ادامه داد: هویت این جوان نامعلوم است و به علت سرمازدگی تاکنون قادر به تکلم نبوده است.