kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

ماجرای توزيع شير مدارس در هواپيما صحت دارد؟

در شرایطی که هنوز تعداد زیادی از دانش‌آموزان شیر مدرسه را دریافت نکرده‌اند، تصاویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مبنی بر اینکه شیر مدرسه در یکی از خطوط هوایی توزیع شده است.


به گزارش فارس، امسال شیر مدارس برخلاف‌ سال‌های گذشته که معمولاً در مهر و آبان توزیع می‌شد، در دی ماه به برخی مدارس رسید.
اما هنوز تعداد زیادی از دانش‌آموزان از جمله دانش‌آموزان شهر تهران، شیر مدرسه را دریافت نکرده‌اند و در چنین شرایطی، تصویری در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مبنی بر اینکه شیر مدرسه در یکی از خطوط هوایی توزیع شده است.البته ماجرای توزیع شیر مدرسه ایران در عراق، از جمله سوژه‌های جالب چند سال پیش بود که در نهایت مشخص شد پاکت شیرها به تعداد زیاد تولید شده و برای اینکه حیف نشود، استفاده شده است!
حال باید دید آیا دوباره چنین چیزی پیش آمده است یا شیر مدارس به جای توزیع در مدرسه، مسیر خود را تغییر داده است؟
رئیس‌کمیته شیر مدارس تکذیب کرد
در همین حال رئیس‌کمیته شیر مدارس در خصوص خبر توزیع شیر مدارس در هواپیما، اظهار داشت: توزیع شیر رایگان در هواپیما تکذیب می‌شود.
جعفر‌آبادی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخشنامه توزیع شیر در مدارس از هفته گذشته آغاز شده است و حتی هنوز به مرحله کاملی از توزیع شیر در مدارس هم نرسیده‌ایم.
وی افزود: این نوع شیری که در تصویر مشاهده می‌شود از نوع پاکتی است و لازم به ذکر است که شیرهای پاکتی از زمان تولید تا توزیع باید به مدت 10 روز در قرنطینه باشند، این در حالی است که تنها یک هفته از ابلاغ توزیع شیر در مدارس استان می‌گذرد.