kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
در درگیری با سوداگران مرگ

یک هزار و 402 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 402 کیلوگرم مواد مخدر، 3 قبضه سلاح کلاشینکف و آرپی‌جی و دستگیری سه قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد.

زاهدان- خبرنگار کیهان:

سرتیپ حسین رحیمی دیروز اظهار داشت: در سلسله عملیات منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، مأموران انتظامی شهرستان‌های مهرستان، سیب و سوران و خاش یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر به صورت مسلحانه در محورهای فرعی شهرستان مهرستان داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه‌روزی، روز سه‌شنبه یگان‌های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودروی پژو متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از منطقه را داشتند که مأموران پس از هدف قرار گرفتن لاستیک‌های این خودروها، ضمن دستگیری دو قاچاقچی مسلح که در این درگیری مجروح شده بودند، 788 کیلوگرم تریاک، 26 کیلوگرم هروئین و 24 کیلوگرم حشیش را به همراه دو قبضه سلاح کلاش، یک قبضه آرپی‌جی، دو گلوله و 9 خرج مربوطه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی یک باند توزیع‌کننده دیگر مواد مخدر که با استفاده از خودروهای سنگین اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر می‌کردند، خبر داد و گفت: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی غرب تهران با شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در زاهدان، در بازرسی از آن 564 کیلوگرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.