kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* تا کی قرار است کارایی و کارآمدی نیروهای انقلابی و داخلی نادیده انگاشته شود؟ آیا قرارداد دو میلیاردی کشتی با کره جنوبی که اکثر سهامدار آنها آمریکایی‌اند از عهده‌ امثال قرارگاه خاتم و شرکت‌های داخلی برنمی‌آمد؟! آیا اگر هزینه خرید چندده میلیارد هواپیما به تربیت و آموزش جوانان مومن برای ساخت هواپیما اختصاص می‌یافت در یک افق زمانی موفق نمی‌شدیم؟ در برخی از عرصه‌های علمی چگونه در شمار برترین‌های دنیا قرار گرفتیم؟
علیمردانی
* امیدوارم آقای روحانی و هیئت محترم دولت نصایح پرسوز حضرت آقا را بشنوند و در چند ماه باقیمانده از عمر دولت، آن را به‌کار گیرند. اگر دولت عزت می‌خواهد، بداند که تنها راه آن ولایتمداری است نه فقط ولایت‌ شعاری؟!
نیکنام از قم
* چه شد؟ حالا که نوبت روشن شدن ارتباط برخی افراد مدعی با بابک زنجانی فرا رسید، همه باید ساکت باشند و مردم نامحرم و بی‌خبر بمانند؟! گزارش 20:30 تاریخ 95/10/15 چه معنی و مفهومی غیر از این داشت؟ چرا تا ادعاهای یک‌طرفه دولت مطرح بود کسی از این حرف‌ها نمی‌زد.
8181---0935 و 3104---0912
* در واپسین ماه‌های دولت یازدهم خدمت آقای روحانی عرض می‌کنیم حمایت خودشان را از برادر خویش بردارند و اجازه بدهند به اتهام‌های او رسیدگی شود تا این کار را نکند نمی‌تواند مدعی مبارزه با فساد باشد. مردم معتقدند با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.
اکبرزاده و 1793---0912
* دولت تا کی می‌خواهد با روش‌های دم دستی مثل تعطیل کردن مدارس ابتدایی از حل مبنایی مشکل آلودگی هوا شانه خالی کند. تعطیل کردن مدارس که کار نشد. وقتی مسئولیت قبول کرده‌اند و پول و نان این پست‌ها را می‌خورند چرا فکر اساسی برای حل مشکل نمی‌کنند؟
رضایی
* برخی‌ها مدعی‌اند که برجام سایه جنگ را از سر ملت برداشته است. این سخن درباره سندی است که هیچ دستاوردی برای ملت نداشته است. چرا نقش رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را نادیده می‌گیرند؟ چه انگیزه‌ای دارند؟ هراس از قدرت‌های پوشالی یا هدر دادن دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای؟!
9238---0910
* دولت از مسکن مهر اشکال گرفته چرا در این پروژه مثلا احداث مسجد دیده نشده است. خداوکیلی دولتی که جلوگیری از  لغو یک کنسرت پر از حاشیه‌های خلاف شرع و اخلاق در فلان شهر کشور اولویت اول آن می‌باشد چگونه می‌تواند نگران فقدان مسجد در پروژه مسکن مهر باشد؟
2770---0912
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند اگر برجام نبود حقوق کارمندان را هم نداشتیم بپردازیم. پس چرا در ماه‌های قبل از برجام برای پرداخت حقوق نجومی مدیران مشکل نداشتند؟ دولت باید با مردم خود صادق باشد.
8464---0913
* از آقای شریعتمداری تشکر می‌کنم که در این اوضاع و احوال کشور به بیان حقایق می‌پردازد.
4247---0938
* از اینکه کیهان عزیز به خاطر اینکه واقعاً روی اعتقاد و اصولش محکم ایستاده تشکر می‌کنم قبلاً برخی سازمان‌ها در پایان ستون، کیهان و خوانندگان، پاسخ می‌دادند و شما هم آن را منعکس می‌کردید. اما گویا دیگر تمایلی به این کار هم ندارند! اگر قرار باشد مشکل مردم را بنویسید خودش هر روز یک روزنامه می‌شود! از طرفی گویا اینکه جوابی نیست که کسی بدهد هم جزو حقوق شهروندی است! به هر حال کیهان زحمت خود را می‌کشد و ما متشکریم.
رجبی
* برخی خبرها حاکی است که دولت تصمیم گرفته در ماههای منتهی به انتخابات 96 سود سهام عدالت را بپردازد. وام روستایی راه‌اندازی کند. اگر این وعده‌ها عملیاتی شود خیلی خوب است که هر سال در کشور بدون مناسبت هم که شده انتخابات برگزار شود!
3104---0912
* اسامی نمایندگانی که با شفاف‌سازی حقوق مسئولان و مدیران مخالف هستند باید به اطلاع ملت برسد. این حق مردم است که بدانند.
1132---0939
* با بالا رفتن قیمت گوشت و لبنیات توان خرید این غذای حیاتی برای خانواده‌ها کاهش پیدا کرده است و در آینده مشکلات و بیماری‌هایی که از کمبود مصرف گوشت و لبنیات گریبان خانواده‌ها را می‌گیرد باید صرف هزینه درمان شود. چرا مسئولان آینده‌نگری را کنار گذاشته‌اند و به فکر سلامتی جامعه نیستند!؟
4001---0910 و 0883---031
* تعدادی پزشک نخبه و متعهد و عاشق خدمت به کشور وجود دارند که به واسطه سوءمدیریت مسئولان برخی از بیمارستان‌های دولتی حقوق‌شان خیلی راحت ضایع می‌شود. به کارگیری فلج کننده در کشیک‌های طولانی و بدون استراحت این پزشکان با هیچ منطقی سازگار نیست.
6558---0935
* اگر اقتصاد کشور براساس آمار ارائه شده از سوی آقای رئیس‌جمهور رونق گرفته و تورم تک رقمی شده پس چرا دولت پاداش سنوات کارمندان بازنشسته را نمی‌پردازد؟ بالاخره مردم به کدام گفته مسئولان اعتماد کنند؟
2943---0916
* آقای نوبخت بفرمایند با ریاضت دادن به چه قشری تورم را تک رقمی کرده‌اند؟ سی‌سال مرخصی سالانه خود را ذخیره کردم حالا در موقع بازنشستگی، آن را نمی‌دهند؟ سنوات پاداش را هم ندادند. واقعاً وزیر بهداشت فردای قیامت باید پاسخگو باشند.
بازنشسته بهداشت و درمان مازندران
* ما کشاورزان شهر نطنز بخش بادرود مدت 3 سال است برای آبیاری قطره‌ای از دولت و جهاد کشاورزی درخواست یاری کرده‌ایم اما هیچ پاسخی نداده‌اند. از مسئولین تقاضای رسیدگی داریم.
6645---0938
* همسان‌سازی حقوق بازنشستگی و مستمری‌بگیران بعد از چندین سال هنوز اجرا نشده است! آیا واقعا مسئولان عزم جدی برای این همسان‌‌سازی دارند؟
8509---0911
* مادر پیر 80 ساله‌ای دارم که نگهداری او به دلیل بیماری بسیار دشوار است. برادر 50 ساله‌ام نیز به خاطر بیماری اعصاب و روان غیرقابل کنترل است با این که تحت پوشش کمیته امداد هستیم، هیچ خدماتی به ما ارائه نمی‌شود و برای این موضوع گفته‌اند باید تحت پوشش بهزیستی قرار بگیریم اما بهزیستی اعلام کرده که 5 سال باید در نوبت قرار گیرید. برادر بیمارم مادرم را کتک می‌زند و کنترل او بسیار دشوار است. لطفا برای یاری ما کاری انجام دهید. بهزیستی از ما طلب ماهیانه یک میلیون تومان پول کرده که از توان ما خارج است.
9442---0901
* دو فرزند بیمار صعب‌العلاج دارم که تحت پوشش بهزیستی هستند. آقای رئیس‌جمهور بفرمایند ماهیانه 50 هزار تومان مستمری چه مشکلی را حل می‌کند. خدا وکیلی پول دو بسته پوشک هم نمی‌شود.
8631---0918
* برای تعویض تاکسی فرسوده خود اقدام کرده‌ام. پیدا کردن ضامن برای بنده ممکن نیست چرا مشکل پرداخت وام را با گرو گرفتن سند تاکسی جدید حل نمی‌کنند؟
9824---0937
* ساختمان خدمات شهری شهرداری ناحیه یک شهرداری منطقه 9 تهران در کنار کتابخانه عمومی شهر و مدرسه ابتدایی قرار دارد و تردد ماشین‌های سنگین و گازوئیلی شهرداری در این محله باعث آلودگی هوا شده است. درخواست رسیدگی داریم.
9678---0912