kayhan.ir

کد خبر: ۹۴۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
حجت‌الاسلام رحیمیان:

ایجاد وحدت کامل برای پایان دادن به ناکارآمدی‌ها هدف جبهه مردمی انقلاب است

حجت الاسلام رحیمیان در نخستین نشست هم اندیشی موسسین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه یک جبهه فراحزبی و فراانتخاباتی است و از همه کسانی که دغدغه پایان بخشیدن به مشکلات مردم بویژه درحوزه اشتغال و معیشت دارند دعوت به همکاری می‌کند.



در این نشست که با حضور هیئت موسس و حامیان در مجتمع شهدای هفتم تیر تهران تشکیل شد، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، حضور مردم و بازگشت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را اصلی‌ترین عامل پایان فتنه ۸۸ خواند و تاکید کرد: اکنون نیز برای ایستادگی موفق در مقابل تهدیداتی که علیه کشور وجود دارد و حل مشکلات جدی که مردم با آن مواجه هستند تنها راه بازگشت به «اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی» و «جلب همراهی و مشارکت گسترده توده‌های مردم» است.
رحیمیان همچنین گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جبهه فراحزبی و فراانتخاباتی است که از همه کسانی که دغدغه پایان بخشیدن به مشکلات مردم بویژه در حوزه اشتغال و معیشت دارند دعوت به همکاری می‌کند و در این زمینه دسته بندی‌های سنتی سیاسی را به رسمیت نمی‌شناسد.
وی تاکید کرد: در عین حال، این جبهه برنامه خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به عنوان یکی از مقاطع ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد داشت و تلاش می‌کند با ایجاد «وحدت کامل» در میان نیروهای انقلابی، مسیری به سمت پایان دادن به ناکارآمدی‌های موجود در دستگاه اجرایی کشور بیابد.
در این جلسه همچنین  مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد که مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از چهره‌های شاخص جریان انقلاب در سراسر کشور در نیمه اول بهمن برگزار خواهد شد و در آن جلسه تصمیمات بعدی درباره روند حرکت جبهه اتخاذ می‌شود.
نخبگان حاضر در جلسه نیز ضمن ابراز حمایت قاطع از تشکیل جبهه مردمی، پیشنهادهایی برای افزایش کارایی و سرعت پیدا کردن حرکت آن مطرح کردند.
خبر دیگر اینکه مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری مجمع عمومی این جبهه با حضور بیش از هزار نفر از چهره‌های شاخص جریان انقلاب در سراسر کشور در نیمه اول بهمن خبر داد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی از اعضای هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» نیز با اشاره به برخی اظهارات درباره اینکه این جبهه صرفاً برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تشکیل شده، گفت: این جبهه صرفاً برای انتخابات شکل نگرفته است و همیشگی است و پس از انتخابات نیز در سپهر سیاسی کشور استمرار یافته و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
انتخاب سخنگو
 و مسئول روابط عمومی
با پیشنهاد هیئت موسس و اعلام حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان و تأیید مجمع عمومی ۲۰۰ نفره، در جلسه سه‌شنبه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مرضیه وحیددستجردی به عنوان سخنگوی این جبهه انتخاب شد.
ستاد اجرایی این جبهه نیز امیرابراهیم رسولی را به عنوان مسئول روابط عمومی و تبلیغات این جبهه منصوب کرد.