kayhan.ir

کد خبر: ۹۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

تلاش پیکان برای ادامه صدرنشینی در لیگ برتر والیبال

در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال تیم کاله مازندران در خانه خود میزبان شهرداری ارومیه است.



هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز 8 دی با برگزاری دیدار دو تیم سایپا و هاوش در خانه والیبال آغاز می‌شود. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هاوش با وجود این که با 9 امتیاز در قعر جدول قرار دارند اما در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و تلاش می‌کنند در جدال با تیم بالانشین و 22 امتیازی سایپا به امتیاز برسند. سایپا هم در تلاش است تا جایگاه خود در میان 4 تیم بالای جدول را حفظ کنند. بانک سرمایه هم که تا قبل از هفته سیزدهم صدرنشین لیگ بود در اراک به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. سالن امام خمینی میزبان این بازی است که از ساعت 16 آغاز می‌شود.شهرداری ارومیه هم که با پیروزی برابر بانک سرمایه در تهران کمی از بحران دور شد در خانه کاله مازندران تیم جوان و پرتلاش لیگ به میدان می‌رود. شاگردان عطایی در تیم کاله با 13 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.شاگردان تراویسا در تیم شهرداری ارومیه هفته گذشته موفق شدند بانک سرمایه را در تهران شکست بدهند.صالحین ورامین نیز که در هفته‌های اخیر حاشیه‌ساز اصلی لیگ برتر بوده در تبریز به مصاف شاگردان عادل بناکار می‌رود. شهرداری تبریز با 14 امتیاز رده نهم جدول را به خود اختصاص داده است.تیم صالحین ورامین به دلیل مشکلات مالی قرار بود از لیگ کنار گذاشته شود اما شرایط به شیوه‌ای رقم خورد که این تیم اجازه بازی در لیگ را کسب کرد. ورامینی‌ها با 17 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.پیکان صدرنشین لیگ برتر نیز که با پیروزی هفته گذشته خود بعد از هفته‌ها به صدرجدول رفت، در یزد به مصاف خاتم اردکان می‌رود. این بازی از ساعت 16 آغاز می‌شود و پیکانی‌ها تلاش می‌کنند با برتری در این دیدار صدر جدول لیگ را در تسخیر خود نگه دارند.
برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به این شرح است:*سایپا تهران – هاوش گنبد(ساعت 15 - خانه والیبال) *شهرداری اراک – بانک سرمایه (ساعت 16 - سالن امام‌خمینی اراک) *خاتم اردکان – پیکان تهران(ساعت 16- سالن خاتمی یزد) *کاله مازندران – شهرداری ارومیه (ساعت 16- سالن پیامبر اعظم آمل) *شهرداری تبریز – صالحین ورامین (ساعت 16 - سالن شهید اقدمی تبریز) *پارسه تهران – عمران ساری (ساعت 17- خانه والیبال)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هقته سیزدهم: 1- پیکان تهران 31 امتیاز، 2- بانک سرمایه 29 امتیاز، 3- پارسه تهران 25 امتیاز، 4- ساپیا تهران 22 امتیاز، 5- شهرداری ارومیه 21 امتیاز، 6- خاتم اردکان 20 امتیاز و...