kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* معضل سوء مدیریتی با حقوق‌های نامشروع و حرام نجومی و عدم رسیدگی به آن، معضل بیکاری جوانان و بستن قرارداد کشتی‌سازی با بیگانگان و از کار انداختن کشتی‌سازان وطنی، معضل ازدواج جوانان با وام‌های مشروط و در کنار آن وام‌های ده‌ها میلیاردی با کمترین هزینه، معضل مسکن مهر و مزخرف خواندن و تعطیلی آن بدون هیچ جایگزینی، بستن قرارداد نفتی محرمانه و دور زدن قانون و از همه بدتر برجامی که سود آن به جیب کدخدا و کاسبان تحریم رفت و برعکس تصویب 20 دقیقه‌ای آن در مجلس و مقابله با بدعهدی‌های صورت گرفته در زمان طولانی و بسنده کردن به شعارها و... و در نهایت دروغ گفتن چندین‌باره به مردم در طول بیش از 3 سال و نیم و... جملگی نشان از برباد دادن منافع ملی و ایجاد خسران برای کشور است خسرانی که جبران آن با اهانت به منتقدین دنبال می‌شود!
طالعی
* آقای ظریف موضوع برجام کجایش برد- برد بوده است که در مورد سوریه هم تمایل به برد- برد آن دارید؟ این شاهکار دولت یازدهم که به رکود اقتصادی، گستاخی دشمنان و... انجامید چگونه در نظر دولت، برد- برد است؟ اگر در مورد همه این‌گونه برد- برد مدنظر باشد باید گفت: نتیجه‌اش جز به هدر رفتن خون‌های پاک شهدای مدافع حرم نخواهد بود.
9891---0918 و 8228---021
* آقایان نوبخت و طیب‌نیا چگونه به خود اجازه داده بودند که دستور پرداخت‌های نجومی را به غارتگران بیت‌المال بدهند؟!
9762---0917
* آقای پزشکیان نماینده مجلس برای توجیه و بی‌اهمیت نشان دادن فساد پرداخت حقوق‌های نجومی توسط دولت گفته جمع حقوق‌های نجومی 100 میلیارد نمی‌شود. بنویسید اولاً فساد فساد است ثانیاً اگر این پول به جای بیت‌المال از جیب و اموال ایشان پرداخت می‌شد آیا باز هم این فساد را ناچیز می‌دانستند؟
1619---0914
* آقای لاریجانی رئیس مجلس گفته‌اند آمریکا در مورد برجام رفتار شرافتمندانه‌ای نکرد! به ایشان عرض می‌کنم چگونه شما از شیطان بزرگ و قاتل میلیون‌ها انسان بیگناه در اقصی نقاط جهان توقع رفتار شرافتمندانه دارید؟ واقعاً این سخنان از شما بعید بود.
6590---0916
* در روزهای پایانی سال و خزان عمر دولت یازدهم، تحرکات پر سر و صدای اقدامات دولتی از حذف صفر و خرید بوئینگ و... یک فرافکنی است زیرا کارنامه ضعیف دولت برای انتخابات آینده با چالش جدی روبه‌روست لذا تشدید سیاه‌نمایی دولت قبل و زدن نقاب اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است. تحرک انتخاباتی وزرای دولت نیز در نوع خود جالب و در عین حال تأسف‌آور است.
7977---0912 و 3976---0916 و 8891---0919
* چرا با وجود بدعهدی و کارشکنی آمریکا، مسئولان کشور برای خرید از بوئینگ اصرار دارند؟ چرا برخی دشمنی آمریکا با مردم ایران را با خرید هواپیما از این کشور پاسخ می‌دهند؟ برای جلوگیری از بدعهدی بوئینگ چه پیش‌بینی‌هایی شده است؟ امیدوارم دولت محرمانه‌ها دیگر به موارد سرنوشت‌ساز مهر محرمانه نزند!
رجبعلی
* دولت یازدهم هر چه قرارداد خسارت‌ساز بوده از هسته‌ای گرفته تا قرارداد نفتی و اخیراً واگذاری ساخت کشتی به بیگانگان با وجود کشتی‌سازان توانمند داخلی منعقد کرده است. چنین دولتی با این سوءمدیریت با چه رویی وارد تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 شده و چه می‌خواهد بگوید؟
خلیفه قلی
* جالب است که در چند ماه پایانی دولت شاهد گشایش در مواردی مثل سهام عدالت و... هستیم که در این 3 سال درهای آن بسته به نظر می‌رسید! اقدامات دولت در ظاهرسازی برای دستاوردتراشی، امیدوارم یک حرکت انتخاباتی نباشد. اوضاع بد معیشت و اقتصاد باید در اولویت کار دولت قرار گیرد و بحث انتخابات نباید موجب شود دولت محترم از وظیفه اصلی و قانونی خود غفلت کند.
2914---0912
* جناب آقای روحانی امیدوارم در تعریف دولت از حقوق شهروندی خط قرمزی هم روی محرمانه بودن قرارداد با بیگانگان کشیده شود. دانستن حق مردم است، آن هم دانستنی که با سرنوشت آینده‌شان گره خورده است.
0901---021
* رئیس جمهور در روز دانشجو گفتند، همه بسیجی هستیم و بسیج یک گروه خاص نیست. عرض می‌کنم با توجه به تصریح اصل 171 قانون اساسی که دولت را موظف به آموزش نظامی ملت کرده و... پس چرا بودجه دفاعی را کاهش دادند؟
محمد توکلی
* امیدوارم دولت مدعی تدبیر با اهانت‌های اخیر پیرزن انگلیسی به راز دلواپسی‌های منتقدین درباره بازگشایی توطئه خانه استعمار پیر پی برده باشند.
3966---0913
* وام ازدواج جوانان در صورتی پرداخت می‌شود که از 10 میلیون تومان وام 2 میلیون تومان آن داخل حساب باقی بماند! در حالی که سود وام و هزینه کارمزد آن جداگانه روی اقساط محاسبه می‌شود! یک بام و دو هوای دولت اینجاست که مدیران حرامخوار، سرمایه نظامند در سویی دیگر جوانان ایران برای دریافت وام ازدواج اینهمه سرگردانی می‌کشند.
2811---021
* نظام سرمایه‌داری یعنی تضعیف کانون گرم خانواده، یعنی کمرنگ شدن دین، بی‌میلی عاطفی و خلأ روحی، جامعه‌ای بیمار و درگیر. حتی برخی از نظریه‌پردازان غربی نظام سرمایه‌داری را دارای عدم مطابقت با اصول انسانی می‌دانند. بنابراین برخی از آقایان که در کشور برای ورود نظام سرمایه‌داری جاده صاف می‌کنند کارشان ضد فرهنگی و ضد انسانی است، کاری که متأسفانه ادامه دارد.
شیبانی
* جناب وزیر دادگستری گفته‌اند دولت یازدهم در مبارزه با فساد اقدام انقلابی نموده است! نکند منظور از اقدام انقلابی تقلیل حقوق‌بگیران نجومی از 3 هزار نفر به 4 نفر است؟!
عسگری
* آقای ظریف! شما گفتید جان کری تضمین داده که پای برجام بایستد؟ پس کو آن تضمین؟!
سوری
* آقای ظریف! در این موقعیت حساس چرا علی‌رغم گذشت دو ماه از بازگشت ماموریت سفیر کشورمان در سوریه، این سفارت بدون سفیر و با سرپرست اداره می‌شود؟ مگر نه اینکه سوریه خط مقدم امنیت ملی ما و امنیت کل منطقه است.
0609---0915
* چه سری است که هرگاه مدعیان اصلاح‌طلبی به قدرت رسیده‌اند دانشگاه‌ها و مراکز علمی را به سمت ناهنجاری‌های اخلاقی سوق داده‌اند. در نتیجه رتبه علمی کشور پایین آمده است. متاسفانه باید گفت در ایران ناف اصلاحات با ولنگاری و انواع فساد بریده شده است این اصلاحات خودش نیاز به اصلاح دارد.
8895---0919
* سخنگوی دولت اعلام کرده 77 میلیون نفر یارانه می‌گیرند. پس چگونه است که یارانه بنده را که در روستا زندگی می‌کنم قطع کرده‌اند؟ معلوم می‌شود این دولت با عدالت بیگانه است.
6542---0911
* یکی از هم‌وطنان از طریق ستون پیام‌های مردمی روزنامه کیهان اظهار د اشته چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای از نخست‌وزیر انگلیس به خاطر سخنان سخیف علیه کشورمان ایران انتقاد نکرده‌اند. از قول بنده بنویسید اگر از بیگانگان انتقاد کنند پس چگونه مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند؟
7345---0912
* اینکه کار سریال‌سازی در سیمای جمهوری اسلامی ایران به  فردی دارای انگیزه و سابقه سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی واگذار شده واقعا یک فاجعه است و جای تأسف و تأمل دارد.
3419---0935
* در گذشته بعضا با فاصله 100 متر و 200 متر نیز مسجد ساخته می‌شد. مثلا در یکی از خیابان‌های اراک (خیابان محسنی) به فاصله 500 متری) علاوه بر حوزه علمیه امام خمینی(ره) 3-4 مسجد وجود دارد. ولی دهه‌های اخیر به علت غفلت مسئولین مسکن و شهرسازی در ساخت شهرک‌ها اقدامی برای ساخت این اماکن مقدس نشده و حال با کمبود شدید مسجد مواجهیم لذا عزم ملی و بسیج عمومی می‌طلبد تا این کاستی شدید در جامعه حل شود در حالی که انقلاب ما و  حرکت‌های انقلابی از مساجد شروع شد و تداوم انقلاب هم به نقش مساجد بستگی دارد.
6263---0938 و 6455---0910