kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

بفرمایید درباره چه موضوعاتی نباید عذرخواهی کند؟!(خبر ویژه)



«روحانی باید در چه حوزه‌هایی از مردم عذرخواهی کند؟» وبسایت فردا این پرسش را با مردم در میان گذاشت و از مخاطبان نظرخواهی کرده رئیس جمهور اخیراً در دانشگاه تهران گزارش عجیب و غریبی درباره کارنامه دولت داده بود.
مخاطبان پاسخ‌های قابل تأملی به این پرسش داده‌اند:
- آقای روحانی صنعت هسته‌ای را تعطیل کرد تا چرخ‌های صنعت را بگرداند لطفاً گزارشی از شهرک‌های صنعتی و هزاران کارخانه و کارگاه تعطیل و نیمه تعطیل آن‌ها تهیه کنید.
- مگه با عذرخواهی صنعت هسته‌ای‌مون بر میگرده؟ مشکل ازدواج حل میشه؟ کار ایجاد میشه؟ چه حرفا!
- از حقوق‌های نجومی باید عذرخواهی می‌کرد.
- روحانی و ظریف باید بابت تحمیل خسارت محض برجام به کشور و بتن‌ریزی تأسیسات هسته‌ای و لغو نشدن تحریم‌های ظالمانه از مردم عذرخواهی نمایند.
- ملاک تورم جیب مردم است که فعلاً خالی شده و قدرت خرید ندارند.
- کاهش تورم به قیمت رکود مطلق اقتصادی و تعطیلی کارخانجات و افزایش نرخ بیکاری!
- از اینکه رئیس جمهور شد
- بیگ لایک
- برجام خسارت محض، تحول اقتصادی در 100 روز، رکود و بیکاری، فساد 8000 میلیاردی 1200 میلیاردی و تعطیلی70 درصدی کارخانجات اعم از صنعتی، تولیدی و...، ایشون یکی از سه دستاوردهاشون توی صنعت ریلیه که دیدیم این دستاورد رو، حادثه قطار، چند برابر شدن حامل‌های انرژی، چند برابر شدن مایحتاج ضروری مردم، افزایش بیش از اندازه دهک اول جامعه با دهک آخر جامعه از لحاظ درآمدی، 8 برابر سفره مردم کوچیکتر شد،...های نجومی، و... زیادن خسته شدم.
- بهتر بود می‌پرسیدین در چه حوزه‌هایی نباید عذرخواهی کند!!!! چار سال با برجام مردمو بازی دادن اخرشم هیچی متأسفم
- روحانی برا چی عذرخواهی کنه
- در دولت روحانی رکورد فساد با 8000 میلیارد تومان و رکورد واردات کالاهای بنجل چینی (سنگ پا و سنگ قبر) با 35 میلیارد دلار شکسته شد.
- حقوق‌های میلیونی دهن کجی به مردم بود.
- جز بی‌مدیریتی چیزی ندیدیم.
- تمام بدی‌ها و زشتی‌ها در خانه‌ای نهفته شده است که کلیدش با دروغ است!
امام حسن ابن علی العسگری علیه‌السلام
- به نظر بنده آقای روحانی باید به خاطر همه چیز و از جمله شعار «دولت تدبیر و امید» که هیچگاه از نظر بنده به عنوان یک شهروند تحقق نیافت، عذرخواهی کند ولی عذرخواهی چه نتیجه‌ای برای مردم دارد؟
- آقای روحانی به سفارش‌های رهبر در انعقاد برجام توجه نکرد. مفاد 9 ماده‌ای رهبری را رعایت نکرد. با ایجاد جنجال و هیاهو حتی هتاکی و ناسزا به منتقدین اجازه بررسی شایسته به نمایندگان مردم نداد اما با چه بهایی؟ او اینک باید روشن کند از چه کسی قول گرفته بود سند گرفته بود یا شنیده بود که به محض امضاء برجام همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد؟ رابط یا رابطین داخلی و خارجی خود را معرفی کند. آن همه قول‌های اطمینان‌بخش را آیا با مشورت چه کسانی به مردم می‌داد؟ و اینک که برجام به بن‌بست رسیده است چرا هنوز به حرفهای غیر واقع ادامه می‌دهد؟ آیا این همه خسارت برای مردم کافی نیست؟ اقتصاد را به گل نشانده است، گرانی و فساد بیداد می‌کند. هیچ طرحی از گذشته ادامه نیافت و متوقف شد تنها دلالان دولتی و غیر دولتی سود کردند.
- آقای روحانی سه سال با کلمه برجام، جوان‌هایی بیکار شدند، کارخانه‌هایی تعطیل شدند، بانک‌ها گردن کلفت‌تر شدند، قشر ضعیف جامعه روز به روز زیر چرخ تورم و رکود له می‌شوند.
- باید بابت کلیدی که فقط تونست گاو صندوق بیت‌المال را باز کنه... عذرخواهی کنن.
- تعطیلی 12000 واحد صنعتی در 3 سال گذشته از جمله کارخانجات ارج و پارس الکتریک و آزمایش و قند ورامین و غیره و افزایش نرخ بیکاری و افزایش واردات نتیجه عملکرد ضعیف دولت یازدهم است.
- با جیب کارگر بدبخت تورم بالای 80 درصد است چشمتون روشن.
- چندین دوره ریاست جمهوری را در طول زندگیم دیدم ولی تو هیچ دوره‌ای مثل این دولت احساس تحقیر از سمت آمریکا و ناامیدی از داخل کشور ندیدم.