kayhan.ir

کد خبر: ۸۹۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

نارضایتی اقتصادی مردم مهم نیست مگر اینکه در رای روحانی تاثیر بگذارد؟!(خبر ویژه)


«نارضایتی‌های اقتصادی در رای روحانی تاثیر مستقیم دارد.»
مرتضی حاجی وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات ضمن بیان مطلب فوق در مصاحبه با روزنامه آرمان، تصریح کرد: غیر از تغییر 3 وزیر، در حوزه اقتصادی نیز لازم است تغییراتی صورت  بگیرد.
وی افزود: مخاطبان وزارت آموزش و پرورش و ارشاد تقاضای تغییر داشتند و رئیس‌جمهور این تقاضا را اجابت کرد. اما این مسئله نباید به مفهوم عدم ضرورت تغییر در وزارتخانه‌های دیگر باشد و این تعبیر درستی نیست که گفته شود چون تقاضا برای تغییر در وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش بالا بود، بنابراین نیازی به تغییر در وزارتخانه‌های دیگر نیست.
اخیرا نوبخت سخنگوی دولت و مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور ضمن اظهاراتی تصریح کردند هیچ تغییر دیگری در کابینه به ویژه تیم اقتصادی انجام نخواهد شد چرا که عملکرد این تیم خوب بوده است.
مرتضی حاجی در ادامه این مصاحبه خاطرنشان کرد: خواسته‌هایی از سوی جامعه فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران وجود دارد که لازم است گام‌هایی در جهت تحقق آن از سوی سه وزیر جدید برداشته شود. حتی اگر سه وزیر در حوزه‌های آموزش، فرهنگ و ورزش نتوانند از منظر اجرایی در این چند ماه کاری انجام دهند، باید حداقل نشان دهند که تلاش‌هایی در این راستا نسبت به انتظارات موجود صورت می‌گیرد. از سویی در حوزه اقتصادی نارضایتی‌هایی از سوی مردم وجود دارد که می‌تواند در رای روحانی تاثیر منفی بگذارد.