kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* بار دیگر امام و ولی امر مسلمین برنامه توطئه‌آمیز دشمنان را به هم ریخت. حال نوبت مردم عزیز و بیدار کشور می‌باشد که با بصیرت کامل در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سرنوشت کشور را به دست فردی صالح و انقلابی بسپرند.
1442---0913
* رئیس جمهور در سفر استانی قزوین 95/7/7 گفتند، سال گذشته، بی‌دغدغه اداره شد چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟! بله ما باید به خاطر برجام تقریباً هیچ، سه سال صرف انرژی دولت برای آن، حادثه منا و شهادت حدود 500 نفر از زائران بیت‌الله‌الحرام، نعمت رکود، نعمت بیکاری، نعمت فیش‌های نجومی حرام و ده‌ها مورد ریز و درشت دیگر خدا را شکر کنیم!
سوری- تهران
* در میان نعماتی که رئیس جمهور در قزوین شکر آن را از مردم خواستند گویا فراموش کردند گرانی خرما، قند، شکر، گوشت، مرغ، ماهی، میوه و لبنیات، رکود، بیکاری، مشکل‌تر شدن ازدواج جوانان و... را نام ببرند.
2753---0918
* اعترافات آقای روحانی و آقای ظریف در نیویورک اگر از سوی منتقدان دلسوز کشور مورد اشاره قرار می‌گرفت، با ادبیات تند دولت روبه‌رو می‌شد، اما حالا که دولتیان، خود به بدعهدی آمریکا معترف‌اند دیگر چه لزومی دارد که ما هم به تعهدات خودمان پایبند باشیم.
کاظمی- قزوین
* وقتی آمریکا به تعهدات کتبی خود پایبند نیست چگونه آقای ظریف به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بدعهد استناد می‌کند؟
0609---0915
* اظهارات وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی در حمایت از FATF تداعی کننده قسم‌های جلاله آقای صالحی در مجلس در حمایت از برجام و تأیید بتن‌ریزی قلب راکتور هسته‌ای و تعطیلی فعالیت هسته‌ای کشور بود. آیا وقت آن نرسیده منافع ملی و عزت و اقتدار اسلامی کشور را بیش از این دچار خسران نسازیم؟ مگر نه اینکه طبق روایات معصومین(ع) مؤمن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود!
محمودی
* در برجام دولت محترم در اجرای تعهدات ایران مانند کسی که از کیسه خلیفه می‌بخشد شیر را تا آخر باز کردند ولی آمریکایی‌ها تعهدات خود را به صورت قطره‌چکانی هم انجام نمی‌دهند و فقط به دنیا می‌گویند که توان هسته‌ای ایران را مهار کردیم.
2435---0910
* رهبری و ملت اعتقادشان بر بی‌اعتمادی به آمریکا است، مشکل دولتمردان ما چیست که مصاحبه کرده و می‌گویند آمریکا قول داده به تعهدات خود عمل کند.
9590---0914
* بسیاری از مدیران نجومی با حمایت آقای حسین فریدون بر صندلی مدیریت نشستند ولی ایشان در سفر رئیس جمهور به نیویورک هم به عنوان عضو هیئت دیپلماتیک ایران حضور داشتند! آیا دستگاه قضا نمی‌خواهد به پرونده‌هایی که آقای فریدون در آن نقش داشته است رسیدگی کند تا مردم بیش از این از دیدن چنین صحنه‌هایی حرص و جوش نخورند؟
زارع‌پور- مشهد
* عناصر گروهک نفاق با پوشش حامیان دکتر احمدی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی با اهداف زیر فعال شده‌اند: 1- مشغول کردن عناصر جبهه مومن انقلاب 2- ایجاد تقابل بین نیروهای مومن و پای کار انقلاب 3- شبهه‌افکنی درباره توصیه و صلاحدید رهبر انقلاب
2566---0914
* در این کشور هر کس دلش برای ایران می‌تپد، باید قدر سپاه و ارتش به ویژه نیروی قدس را بداند. اگر رشادت‌های عزیزان مدافع حرم نبود داعشی‌ها الان در داخل ایران با ملت ما می‌جنگیدند.
9458---0914
* لطفا یک تعریف جامع از معنی تورم و یک رقمی یا دورقمی بودن آن چاپ کنید. با افزایش لحظه‌ای قیمت اجناسی مثل مرغ، شکر، برنج و... ما آخر متوجه نشدیم که این‌گونه رشد قیمت‌ها نشانه تورم تک رقمی است یا دورقمی؟!
0760---021
* به درک واصل شدن رئیس جانی رژیم غاصب و جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را به مستضعفین سراسر جهان به ویژه حزب‌الله، فلسطین اشغالی و علی‌الخصوص به مظلومین غزه تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم بقیه سردمداران این رژیم غاصب یکی پس از دیگری روانه جهنم و آتش قهر الهی شوند و فلسطین به زودی از لوث این ناپاکان، پاک شود.
طاهری 8161---0917
* در تاریخ 7/4/ معاون جهاد کشاورزی قیمت مرغ را 7 هزار تومان اعلام کرد. الان قیمت آن در استان خوزستان 8 هزار تومان است. آیا آقای معاون از بازار بی‌اطلاع است؟!
1216---0916
* دولت افزایش حقوق بازنشستگان را بالای سقف یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است که این چنین نیست. زیرا بنده کمتر از این میزان دریافت می‌کنم و جالب‌تر این که فرد بازنشسته‌ای که بالای 8 میلیون می‌گیرد با رشد 12 درصدی حدود یک میلیون تومان به حقوقش اضافه شده است! کجای این عدالت است؟!
فخرایی- همدان
* وزیر محترم رفاه حق ندارند زندگی اشرافی تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی که همزمان مدیرعامل چند شرکت هستند ملاک قرار داده و بگویند زندگی بازنشسته‌ها بهتر شده است.
9590---0914
* دانشگاه حضرت معصومه‌(علیها‌السلام) قم در خارج از شهر و خوابگاه دانشجویان دختر نیز در فاصله دور دستی واقع شده است. بنویسید خواهران دانشجوی این دانشگاه برای رفت و آمد علاوه بر هزینه زیاد با مشکلات دیگری مواجه هستند. چرا مسئولان امر رسیدگی نمی‌کنند؟
9950---0936
* قطره گلوپین از قطره‌های بیماری آب‌سیاه چشم همچنان کمیاب است اگر مسئولان امر به فکر نباشند مشکل بیماران مبتلا به این بیماری دو چندان خواهد شد.
8131---0936
* 13 سال قبل چینی‌ها تعهد دادند راه‌آهن قزوین - رشت را سه ساله ساخته و تحویل بدهند. سالیان سال می‌گذرد هنوز این راه‌آهن 150 کیلومتری ساخته نشده چرا نمایندگان دو استان گیلان و قزوین و همچنین مسئولان امر پیگیر علت موضوع نیستند؟
6731---0912
* به وضعیت نابسامان فضای سبز و درختان خشک شده جاده تهراندشت (بلوار شهید یدا... کلهر واقع در شهرستان ساوجبلاغ بخش مرکزی) که در محاصره شن و ماسه قرار دارد و هیچ سازمانی هم متولی آن نیست توجه شود. ماه‌هاست که درختان قطره آبی نخورده‌اند و در عوض تا بخواهی گرد و غبار روی آنها نشسته است.
9445---0912
* هنرستان [...] در شهر مبارکه اصفهان که دارای افتخارات زیادی در سال‌های گذشته است در سال تحصیلی جدید مدیریت آن برای ثبت‌نام هر دانش‌آموز مبالغی بالای 2 میلیون را درخواست کرده است که از توان بسیاری از خانواده‌ها خارج است. از مسئولان آموزش و پرورش تقاضا دارم به این مورد نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا خانواده‌ها بابت تحصیل فرزندشان متضرر نشوند.
6618---0913