kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

سرکرده گروه تروریستی جیش‌الاسلام: با اسرائيل سر جنگ نداریم

سرکرده گروه تروریستی جیش‌الاسلام اعلام کرد، این گروه در پی جنگ با رژیم صهیونیستی نیست.


رژیم صهیونیستی ذینفع اصلی جنگ داخلی سوریه است و گروه‌های تروریستی سلفی -تکفیری به نیابت از این رژیم کودک‌کش در حال جنگ با محور مقاومت در سوریه هستند.حمایت این رژیم از تروریست‌ها در سوریه نیز موضوعی نیست که مخفیانه انجام بگیرد؛ رژیم صهیونیستی بارها مجروحان گروه‌های تروریستی را در بیمارستان‌های خود مداوا کرده است. تصاویری از عیادت نخست وزیر این رژیم از زخمی‌های عناصر مسلح در سوریه نیز منتشر شده است. پیش از این،‌ تروریست‌ها نیز بارها اعلام کرده‌اند که سر جنگ با صهیونیست‌ها را ندارند.
دیروز نیز سرکرده گروه تروریستی «جیش الاسلام» در مصاحبه با پایگاه اینترنتی بلومبرگ به صراحت گفت که این گروه به دنبال جنگ با رژیم صهیونیستی نیست.«محمد علوش» افزود:«:ما قصد نداریم به‌جز حکومت سوریه با هیچ طرف دیگری وارد جنگ شویم».
«اسلام علوش» سخنگوی پیشین این گروه سلفی -تکفیری نیز چندی پیش در گفت‌و‌گوی اینترنتی با «الیزابت تسورکوب» پژوهشگر صهیونیست در «همایش اندیشه منطقه‌ای» گفته بود که پیمان صلح با «اسرائیل» بعید نیست و این موضوع منوط به موسسات نظام سوریه پس از پیروزی خواهد بود، به همین دلیل «صلح با اسرائیل» امکان‌پذیر است.  
 «اکرم حسون»، یکی از اعضای کنست نیز همان زمان اعلام کرد، در نبردهای منطقه جولان، اسرائیل و شخص لیبرمن، وزیر دفاع (جنگ)، به عناصر مسلح (تروریست‌های) «جبهه النصره»، کمک‌های مستقیم ارائه کرده است.