kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

وحشت نتانیاهو از موشک‌های جدید مقاومت؛ شلیک کنید، غزه را موشکباران می‌کنم!

همزمان با رونمایی مقاومت غزه از دو موشک پیشرفته «ابو عطایا» و «خالد» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت شلیک این موشک‌ها به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، غزه را موشکباران خواهد کرد!



تیپ‌های «ناصر صلاح‌الدین» شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی دوشنبه شب از جدیدترین موشک‌های خود با قدرت تخریبی بسیار بالا رونمایی کرد.
به گزارش خبرگزاری قدس، ابوعطایا سخنگوی تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین در نشست خبری اعلام کرد که نام‌های این دو موشک به نام دو فرمانده شهید این تیپ به نام‌های «خالد» و «ابوعطایا» نامگذاری شده است و دارای آنچنان قدرت تخریبی بالایی هستند که می‌توانند تمامی نهادها و تأسیسات راهبردی و حساس دشمن صهیونیستی را هدف قرار دهند.
پس از انتشار این خبر، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت شلیک این موشک‌ها به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، غزه را موشکباران خواهد کرد.
بازجویی از نتانیاهو
خبر دیگر اینکه دادستانی کل رژیم صهیونیستی اعلام کرد بررسی پرونده بنیامین نتانیاهو به اتهام «فساد مالی» همچنان در جریان است و در صورت فراهم شدن شرایط برای تحقیقات کیفری لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.
به گزارش ایسنا، در همین رابطه منابع نزدیک به نتانیاهو اعلام کردند که هیچ ردپایی از نتانیاهو در این پرونده یافت نخواهد شد و پرونده مختومه خواهد شد!
این درحالی است که نتانیاهو اعتراف کرده از یک تاجر فرانسوی پول گرفته و خود این تاجر فرانسوی نیز در پرونده کلاهبرداری 283 میلیون یورویی به هشت سال زندان محکوم شده است.
یک مشاور قضایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده 16 تن از مسئولان سابق و فعلی حزب «اسرائیل خانه ما» به ریاست آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل به خاطر پرونده‌های فساد محاکمه می‌شوند.
سایر رویدادها
* نظامیان صهیونیست با یورش به شهر جنین اقدام به شلیک گلوله و گاز اشک‌آور به طرف جوانان فلسطینی کردند که در جریان این حمله یک جوان فلسطینی زخمی و تعداد دیگری بازداشت شدند.
* یک روزنامه سعودی در سرمقاله خود خواستار سخنرانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پارلمان رژیم صهیونیستی شد!
* نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل چهار مخزن آب فلسطینی‌ها را تخریب کردند.
* ابراهیم العباسی اسیر فلسطینی پس از تحمل 18 سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد.
* عده‌ای از طرفداران فلسطین در جریان حضور نتانیاهو در سالن تئاتری در شهر نیویورک علیه وی شعار دادند و خواستار خروج وی از سالن تئاتر شدند. محافظان نتانیاهو دو زن آمریکایی را که قصد نزدیک شدن به نتانیاهو را داشتند از اطراف او پراکنده کردند.