kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

حوادث کوتاه از کشور


    توقیف کامیون احشام قاچاق
سمنان - خبرنگار کیهان: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت:  گشت پلیس آگاهی این استان به یک کامیون در محور سمنان -گرمسار مظنون شده و خودروی مزبور را برای بررسی مدارک و محموله متوقف کردند. سرهنگ حسین پیوندی افزود: 31 راس دام قاچاق و فاقد مجوز که راننده 64 ساله آن قصد انتقال این احشام را به گرمسار داشت کشف شد.
وی گفت: محموله توقیفی به همراه متهم به مراجع قانونی تحویل شدند.
جاسازی مرفین در پراید
اصفهان- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید «شرافت» شهرستان «نائین» حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ «جهانگیر کریمی»  افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 33 کیلو و 275 گرم مرفین که به طرز حرفه‌ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.
وی بیان داشت: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
تصادف مرگ‌آفرین
دزفول- ایرنا: رئیس فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان شوش گفت: کامیون کمپرسی که از شوش به سمت اهواز در حرکت بود به دلیل خواب آلودگی راننده وارد باند مخالف شده و یکدستگاه سواری پژو با پنج سرنشین را زیر گرفت.
به گفته وی،  بر اثر شدت تصادف، سواری پژو با سرنشینان له شده و هر پنج سرنشین آن شامل 2 مرد و 2 زن و یک کودک در دم جان باختند.
رضا معمارزاده با بیان اینکه بر اثر مچاله شدن سواری پژو ابتدا تعداد کشته‌شدگان چهار نفر اعلام شد افزود: جسد دختر بچه‌ای که کنار مادر خود نشسته بوده پس از تکه کردن سواری پژو با قیچی و جک مشاهده شد.
وی ادامه داد: بر اثر شدت برخورد، 2 سرنشین سواری پژو که در لحظه تصادف جان باخته بودند از خودرو خارج شدند اما برای خروج اجساد سه سرنشین دیگر که در میان آهن‌پاره‌های سواری پژو گیر کرده بودند از قیچی و جک مکانیکی استفاده شد.
اجساد کشته‌شدگان  این حادثه شامل 2 خانم 20  و 25 ساله و 2 مرد 25 و 45 ساله و یک دختر بچه 5 ساله به سردخانه منتقل شدند.
انبار لوازم آرایشی لو رفت
اصفهان - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تخلیه و دپوی یک محموله لوازم آرایشی خارجی قاچاق در یک انبار داخل شهر «اصفهان» رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه «ستار خسروی»  ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی کارآگاهان به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد پنج هزار و 486 عدد لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات بیان داشت: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است.
انهدام باند سارقان
کرج- فارس: رئیس پلیس کرج گفت: ماموران مهرشهر حین گشت‌زنی به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف ساختمان‌های نیمه‌کاره بود، مشکوک شدند.
حسنعلی فیروزخواه افزود: پس از بازخواست و بازرسی بدنی از وی تعدادی کارت عابر بانک متعلق به افراد غیرکشف شد.
وی گفت: این فرد در بازجویی‌های خود به مشارکت سه نفر دیگر در سرقت‌ها نیز اعتراف کرد و اذعان داشت که تاکنون 20 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و خودرو را در سطح شهرستان کرج انجام داده‌اند.
فیروزخواه گفت: با اعتراف این سارق سه همدست وی نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.