kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* در هفته دفاع مقدس به یادمان می‌آید آن روزهایی را که دشمنان نظام اسلامی یعنی همین طرف مذاکرات هسته‌ای ما با حمایت‌های پولی و نظامی از بعثی‌ها بر علیه ایران اسلامی پشتیبانی می‌کردند و پرچمدار آنان آمریکای جنایتکار بود و هست. آنها بی‌گناهان زیادی از هموطنان عزیز ما را به شهادت رساندند. آن وقت آقای روحانی حرف از تعهدات آمریکا در برجام را می‌زند.
نوید امیریان
* به منظور نهادینه شدن فرهنگ ارزشی دفاع مقدس خوب است، کتابی تحت عنوان دفاع مقدس، در کلاس‌های درس دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس شود. چرا که از پایه اول دبستان تا مقطع دکترا به آشنایی با مفاهیم و فرهنگ ناب دفاع مقدس نیازمندند.
0609---0915
* در پاسخ مهر رئیس‌جمهور عرض می‌کنم قرآن کریم به روشنی پاسخ سوال شما را داده است که با کفار و منافقین با شدت و غلظت برخورد کنید و آنها را آرام نگذارید که شما را آرام نخواهند گذاشت و با لبخند و مدارا نمی‌توان با کسانی که فاقد درک و فهم و شعور انسانی‌اند برخورد کرد.
زاهدی- رشت
* درخواست از غربی‌ها برای اجرای برجام و تعهدات دوطرف در قبال مفاد برجام را این‌گونه طلب کردن در شأن ایرانیان دلیر و انقلابی نبود! این‌طور رفتارها جز این که سگ هاری چون صهیونیست‌ها و سعودی‌ها را وحشی می‌کند هیچ حاصل دیگری ندارد.
9891---0918
* آمریکایی‌ها مرتب بدعهدی می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور کشورمان آیا نمی‌خواهند نگاه خویش را از آمریکا بردارند و به ظرفیت و استعداد داخل کشور اعتماد کنند؟
محمودی
* امام راحل(ره) گفتند: ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم اما امروز در هفته دفاع مقدس که سمبل غیرت این ملت است، روی پرده سینماهای کشور فیلم فروشنده تمام ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی را به تمسخر گرفته است. یک فیلم ضد اخلاقی و جهت‌دار که خانواده و تغییر سبک زندگی اصیل و غیرتمندانه ایرانی را هدف قرار داده است. واقعا زجرآور نیست؟
خوبرو و شاکری و 7079---0911
* از نظر شیطان بزرگ و ایادی داخلی و فتنه‌گر آن، دریافت‌های نجومی ممنوع نیست بلکه دفاع از آنها لازم است چون هیچ ربطی به پولشویی ندارد! ولی کمک به مردم مظلوم سوریه و جبهه مقاومت پولشویی است!
8895---0919
* چرا صلیب سرخ از بین بیش از 200 کشور در جهان، انگلیس خبیث و پیر استعمار را برای آموزش و امداد در ایران انتخاب کرده است؟ دستگاه‌های امنیتی اشرافی بر این موضوع دارند؟
6746---0912
* مسافر قطار امید به زندگی بودم برای صرف غذا به واگن رستوران قطار مراجعه کردم که توسط آشپزان اتریشی و غذای به اصطلاح اتریشی پذیرایی شدم. هم غذا از کیفیت لازم و مناسب طبع ایرانی برخوردار نبود و هم این که چقدر جوان بیکار در کشور با این کار وزارت راه متضرر شدند. دولت تدبیر و امید آن‌قدر که برای کشورهای دیگر مفید بود به همان نسبت برای کشور مشکل‌آفرینی کرد.
2785---021
* فیش‌های انرژی مصرفی مثل آب و برق و گاز در روستاها هم افزایش نجومی داشته است. تعرفه مصرف انرژی درروستاها هم با تعرفه‌های مصرف شهری چندان تفاوتی نمی‌کند و افرادی که با مشقت فراوان در روستاها زندگی می‌کنند به فیض فیش‌های نجومی دولت رسیده‌اند!
0883---0315
* فیش‌های نجومی مدیران که دیگر خبری از بررسی و محاکمه متخلفان آن نمی‌آید روند مبارزه با قاچاق کالا هم که به 13 خودروی لوکس رسید و آب رفت. برجام هم که با شیطان دست دادن و نسیه گرفتن و به نقد دادن همه چیز به دشمن را فریاد زد و امروز فقط به خود می‌گوییم تو قول دادی پس سر قولت باش!
محمدتقی صفری
* در دولت اصلاحات که آقای زنگنه وزیر نفت بودند قراردادهایی بسته شد که تا چند دهه کشور باید خسارت‌های ناشی از آن قراردادها را تحمل کند! سؤالم از مجلس محترم این است که چرا با وجود آن تجربه تلخ قراردادهای نفتی آن دوران، در مورد قراردادهای جدید نفتی حساسیت لازم را ندارد؟
7009---021
* در دولت گذشته در سفرهای استانی کمتر از یک هفته به نامه‌های مردم جواب می‌دادند. در این دولت دو ماه از سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی گذشته خبری از جواب نامه‌ها نیست. شماره تلفن اعلام شده نیز مرتب بوق اشغال می‌زند. مثل اینکه مردم را سرکار گذاشته‌اند!
2446---0914
* ما از کارگران آزادراه تهران- شمال هستیم که 6 ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم و با رسیدن ماه مهر نتوانستیم برای فرزندانمان کیف و لباس و... تهیه کنیم. حتی یک هفته است تمام کارگران دست از کار کشیده‌اند و مسئولان پروژه، در پاسخ همه را تهدید به اخراج از کار کرده‌اند! آیا می‌توان شرمندگی پیش خانواده را تحمل کرد؟ کجاست انصاف؟ چرا رنگ و بویی از آن نیست؟!
7692---0990
* چند شبانه‌روز پای صندوق‌های انتخابات 94 مسئول صنوق بودم متأسفانه تا به حال از سوی وزارت کشور مبلغی به عنوان حق‌الزحمه واریز نشده است و اعلام می‌کنند که آقای نوبخت هنوز دستوری برای واریز مبالغ دستمزد مسئولان صندوق‌های آرا اعلام نکرده است.
ک.ج- تهران
* به جای این که زمینه کار و سرمایه اولیه را برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون فراهم کنند، اخیراً طرحی داده‌اند که هر شخصی به صندوق رفاه دانشجویی بدهکار است هیچ وامی به او تعلق نگیرد! کاش تعبیر صندوق رفاه به معنای واقعی خود تحقق می‌یافت.
سیدحسن مشهدی
* طبق دستور بنیاد شهید برای بردن مریض خود به بیمارستان با اورژانس ... تماس گرفتیم خدا شاهد است که بعد از گذشت 5 ساعت خودشان را رساندند و مادر ما از دنیا رفت. حالا کار به شکایت و دادگاه کشیده شده است. اما نتیجه هر چه باشد ما مادرمان را به خاطر این اهمال از دست دادیم.
موسوی برادر شهید
نام اورژانس درکیهان محفوظ است.
* علت افزایش قیمت عوارض تهران- پردیس چیست از مسئولان وزارت راه و ترابری درخواست پاسخگویی دارم، افزایش قیمت‌ها به عوارض جاده‌ای نرسیده بود که آن هم رسید!
فؤاد کاسب
* شرکت توسعه و مهندسی نفت، حقوق کارمندان خود را چهارماه است که پرداخت نکرده است و خانواده این افراد با مشکلات روبه‌رو هستند. آیا کمترین تاخیری در پرداخت حقوق مدیرعامل و کارمندان نزدیک به ایشان صورت گرفته است؟ فریاد ما را به گوش رئیس‌جمهور برسانید.
8430---021
* آبروی خود را برای مسکن مهر گرو گذاشتم تا چنین روزهایی را شاهد نباشم. ولی به بهانه‌های مختلف مورد بی‌مهری‌ها قرار گرفتم. با قرض، وام و فروش طلای خانواده و... در مسکن مهر ثبت‌نام کردم ولی هیچ خبری از تحویل آن نیست.
متقاضیان مسکن مهر پردیس فاز 8