kayhan.ir

کد خبر: ۸۶۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

همسر وزیر خارجه آل سعود: شوهرم یک همجنس‌باز است

برخی رسانه‌ها به نقل از همسر عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان نوشته‌اند، الجبیر همجنس‌باز است و وی قصد دارد از او جدا شود.

 

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه کویتی «القبس» از همجنس باز بودن «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی خبر داده است. این روزنامه کویتی به نقل از «فرح الفائز» همسر وزیر خارجه سعودی نوشته: وی به دلیل همجنس‌باز بودنِ همسرش درخواست طلاق داده و روند طلاق خود را در دادگاهی در انگلیس آغاز کرده است. طبق گزارش این روزنامه کویتی، «عادل الجبیر» دیپلمات 50 ساله عربستانی علاوه بر درگیر شدن در موضوع طلاق خود و همسرش، با یک رسوایی دیگر نیز دست و پنجه نرم می‌کند و آن انتشار اخباری مبنی بر حضور او در یک پارتی شرم‌آور مردانه در کشور تایلند است!
طبق این گزارش شاهزاده بدنام سعودی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در این باره سکوت اختیار کرده است و هرگونه درخواست مصاحبه در این زمینه را رد می‌کند، اما همسر 27 ساله الجبیر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشته:  «دلایل قطعی و یقینی در مورد «عادل» و روابط شرم‌آور او با چند دوست مذکر تایلندی خود به دست آوردم و از سوی دیگر خود او نیز حدود یک هفته پیش این حقیقت را تایید کرد.»
«الفائز» افزود: «همه مشکلات و بحران‌هایی که پس از ازدواج‌گریبانگیر افراد می‌شود، ناراحت‌کننده هستند، ولی وقتی متوجه می‌شوی که همسرت همجنس باز و دروغگو است، این می‌تواند کل زندگی را به تباهی و زوال بکشاند.» مقامات رسمی سعودی هنوز درمورد این خبر موضع‌گیری نکرده‌اند.