kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

اعتراف صریح روزنامه اسرائیلی به همکاری رژیم صهیونیستی با تروریست‌های تکفیری

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست رسما از همکاری‌های اسرائيل با گروه تکفیری «جبهه النصره» پرده برداشت.


به گزارش خبرگزاری قدس، «جروزالم‌پست» نوشت، «ارتش اسرائيل با تروریست‌های «جبهه النصره» در سوریه همکاری می‌کند.» این روزنامه افزود: «ارتش اسرائیل مواضع ارتش سوریه را (در جولان) با توپخانه هدف قرار می‌دهد و این اقدام باعث می‌شود که جبهه النصره اراضی «دروزیان» را تصرف کند. روزنامه مذکور در ادامه ضمن درج خبر بالا به نقل از «اکرام هاسون» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «کولانو»، به نقل از وی افزود: «این موضوع که اسرائیل با جبهه النصره همکاری می‌کند، دیگر یک راز نیست.»
تاکنون گزارش‌های متعددی درباره همکاری رژیم صهیونیستی با گروه‌های تروریستی و تکفیری در سوریه منتشر شده است. اسرائيل از جنگ داخلی در سوریه بیشترین نفع را می‌برد.
طی روزهای اخیر نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، در حمایت از گروه تروریستی «جبهه النصره» در منطقه «قنیطره» سوریه، وارد عمل شده بود. با این حال، جبهه النصره نتوانست در اشغال مناطق مورد نظر خود موفق شود. حدود 230 تروریست جبهه النصره که در عملیات فوق زخمی شده بودند، هم اکنون در فلسطین اشغالی تحت مداوای صهیونیست‌ها هستند.
با وجود اینکه غرب با تقسیم‌بندی گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تلاش می‌کند برخی از آنها را «معارض» جا بزند اما، در تروریستی بودن جبهه النصره هیچ اختلافی بین کشورها نیست و حتی آمریکا رسما این گروه را تروریستی اعلام کرده است.