kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

تروریست‌های ارتش آزاد قبل از خروج از داریا حرم مطهر حضرت سکینه(س) را ویران کردند

تصاویری که از حرم مطهر حضرت سکینه(س) در شهر داریا پس از آزادسازی این شهر منتشر شده است، از ویرانی این حرم مطهر به دست تروریست‌های سلفی- تکفیری و ارتش آزاد که مورد حمایت غرب است حکایت دارد.


در حالی که ائتلاف غربی-عربی عبری مدعی است که گروه‌های زیر مجموعه « ارتش آزاد» گروه‌های میانه رو بوده و مثل داعش  وحشی نیستند اما تصاویر منتشر شده از شهر تازه آزاد شده «داریا» که ارتش آزاد آن را تخلیه کردند، نشان می‌دهد اینها با چه توحشی اماکن مقدس این شهر را ویران کرده‌اند . جدیدترین تصاویر منتشر شده از مقام و حرم مطهر حضرت سکینه (س) دختر حضرت امیرالمومنین علی(ع) در منطقه داریا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق حکایت از تخریب صددرصدی آن دارد.
بنابر این گزارش،گروه تروریستی « لواء شهدا» وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد سال گذشته با حفر تونلی در زیر ساختمان حرم حضرت سکینه(س) و تعبیه مواد منفجره اقدام به تخریب کامل بارگاه ایشان کرده بود. این جنایت در حالی به وقوع پیوسته که مقام حضرت سکینه(س) از دیرباز مورد احترام شدید مردم سوریه و علی الخصوص ساکنین شهر داریای دمشق بوده است.
 شهر داریا سه روز پیش پس از 4 سال عملیات رزمندگان ارتش سوریه و مدافعان حرم از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد و پاکسازی شده است. تروریست‌ها با گرفتن امان‌نامه توانستند زنده از این شهر فرار کنند.