kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

فروش تجهیزات نظامی تقلبی به محمودعباس از سوی آمریکا!

برخی منابع خبری از فریب‌کاری آمریکایی‌ها در فروش تجهیزات نظامی به تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داده و نوشتند، این کشور تجهیزات نظامی تقلبی به تشکیلات تحت امر محمودعباس فروخته است.




«ناصر اللحام» در یادداشتی با عنوان «فریب دوباره تشکیلات خودگردان از آمریکا» با اشاره به وقایع اخیر در شهر نابلس از آخرین فریبکاری آمریکایی‌ها در تعامل با تشکیلات خودگردان پرده برداشت.
به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از خبرگزاری معا، این تحلیلگر فلسطینی در یادداشت خود نوشته، «در قراردادی که میان آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین منعقد شده بود آمریکا ملزم شده بود که جلیقه و کلاه ضد گلوله را به نیروهای تشکیلات تحویل دهد اما حوادث اخیر در نابلس نشان داد که هیچکدام از این جلیقه‌‌ها و کلاه‌ها ضد گلوله نیستند.
اللحام در ادامه افزود: سوال من این است که اگر آمریکایی‌ها ژنرال‌های تشکیلات خودگردان را فریب داده‌اند چرا تشکیلات خودگردان قبل از تحویل تجهیزات مذکور آنها را امتحان نکرده است؟!»
مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمودعباس در دهه‌های اخیر بارها با فریبکاری آمریکا و کشورهای غربی درمورد مسئله فلسطین مواجه شده‌اند اما هنوز از این مسئله درس نگرفته‌اند و این در حالی است که محمود عباس بارها خوش خدمتی و سرسپردگی خود را به آمریکا و غربی‌ها نشان داده است. اما به نظر می‌رسد که این خوش رقصی‌ها چندان موثر نبوده و تشکیلات برای تامین منابع غرب و رژیم صهیونیستی باید بهای بیشتری بپردازد!
شهادت یک فلسطینی دیگر
منابع فلسطینی اما گزارش داده‌اند که نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه یک جوان فلسطینی را در نزدیکی شهرک «سلواد» در شمال شرقی رام‌الله به شهادت رساندند.
به گزارش تسنیم، منابع صهیونیستی مدعی شدند که این جوان به سمت یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر «عوافرا» تیراندازی کرده بود که البته به هیچ یک از نیروهای ارتش آسیب نرسید و نیروهای اشغالگر نیز به سمت او تیراندازی وی را به شهادت رساندند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس به 236 نفر رسید.ارتش رژیم صهیونیستی همچنین روز گذشته با یورش به اردوگاه آوارگان در جنوب بیت لحم و تیراندازی به سمت فلسطینیان دو تن را مجروح و یک مادر و دختر را بازداشت کرد.
هشدار فرمانده اسرائيلی
خبر دیگر اینکه فرمانده اسرائیلی تهدید کرده تمام جوانان فلسطینی اردوگاه «الدهیشه» را معلول خواهد کرد!
به گزارش خبرگزاری قدس، این فرمانده صهیونیست که مسئولیت اردوگاه «الدهیشه» را برعهده دارد و به «کاپیتان نیدال» معروف شده است سابقه طولانی در آزار و اذیت و بازجویی از فلسطینیان دارد.
وی همچنین تهدید کرده کاری خواهد کرد که تمام جوانان این اردوگاه برای همیشه از عصا و صندلی چرخدار استفاده کنند.
از ابتدای سال جاری در این اردوگاه آوارگان فلسطینی، 30 نفر با مهمات جنگی مجروح شده‌اند که اکثر آنها از ناحیه پا و زانو بوده است. این اردوگاه همیشه مورد یورش صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد.