kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* دادستان اعلام می‌کند یک جاسوس دوتابعیتی در مذاکرات هسته‌ای را دستگیر کرده‌ایم ولی سخنگوی وزارت امور خارجه متأسفانه آن را تکذیب می‌کند! چرا این همه دوگانگی در دولت وجود دارد. و چرا زیربار حقیقت نمی‌روند. چرا نمی‌گویند دستگیر شده ولی با فشارهای بعضی‌ها به قید وثیقه فعلاً آزاد شده است. چرا نمی‌گویند که طراحی‌هایی مثل طرح مسلط کردن دشمن بر جزئیات تراکنش‌های بانکی ایران هم طرح همین آقا و امثال او بوده است؟
راسخی- لنگرود و 9363---0253
* آقای نوبخت مدیران دولت که به قول شما سرمایه نظام هستند و یکی از آن‌ها مدیری دو تابعیتی بوده که به جرم جاسوسی دستگیر و سپس به قید وثیقه آزاد شده را چه می‌نامید؟ مردم مشتاقند بدانند این جور مدیران را شما چه می‌نامید، آن حرامخواران که «سرمایه نظام» بودند! این گونه مدیران در دولت چه نامیده می‌شوند؟!
6366---0912
* با تعریف جدیدی که آقای نوبخت سخنگوی دولت از مفهوم ذخایر نظام ارائه داده‌اند و دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی را ذخیره کشور دانسته‌اند شامل جاسوسی که اخیرا دستگیر شده، و از حقوق بگیران نجومی بوده است هم می‌شود.
نیک‌نام
* از دولت در برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی کاملاً ناامید شده‌ایم. دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم باید گزارش بدهد که چه کار کرده است. آیا موفق به بازگرداندن پول‌های غارت شده از بیت‌المال شده یا خیر؟ آقایان! این مطالبه رهبری و مردم است.
رئیسی
* استاندار تهران گفته یارانه‌ها برای کشور مصیبت شده است! از ایشان می‌پرسم چطور حرام خواران اشرافی و نجومی سرمایه و ذخیره نظام می‌شوند و قشرهای محرومی که کمتر از حق خود را می‌گیرند می‌شوند مصیبت؟!
4430---0912
* در بازدید معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر صنایع از شرکت‌های صنعتی قزوین تعداد افراد محافظ به حدی زیاد بود که همه چیز با تشریفات سپری شد. بنویسید این گونه بازدیدها دردی از مردم و کشور درمان نمی‌کند.
3499---0912
* شما را به خدا به رئیس جمهور بگویید فکر رفع بیکاری، تورم، رکود و مشکلات اقتصادی جامعه باشد نه اینکه با این همه مشکلات و بدبختی سرگرممان کنند به لغو چند کنسرت. آقا! کنسرت شاید دغدغه یک دهم درصد مردم باشد ولی بالای 70 درصد مردم با مشکلات تورم، گرانی، رکود و... دست و پنجه نرم می‌کنند.
0220---0935
* آقای روحانی که به بهانه لغو یک درصد کنسرت‌ها، مخالفان برگزاری این برنامه‌ها در حریم امام هشتم(ع) را به رعایت قانون توصیه می‌کنند، خوب است پاسخگوی بی‌اعتنائی دولت خود به برخی از قوانین از جمله حذف یارانه پردرآمدها باشد!
3014---0912
* آقای دکتر قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان در ایتالیا در خاطراتش می‌گوید که ادواردو آنیلی (یهودی شیعه شده) وقتی به زیارت حضرت امام رضا(ع) مشرف شد وقتی او را به شهربازی شهر مقدس مشهد بردند اشکال گرفت و گفت با این کارها این شهر زیارتی در آینده سیاحتی خواهد شد. اما از این طرف از آقای علی مطهری بشنوید که تمام دغدغه‌اش اجرای کنسرت در شهر مقدس مشهد شده و امروز رادیوهای  بیگانه از او تعریف و تمجید می‌کنند. چقدر انسان متأسف می‌شود!
عربی
* تحریک وزرا برای زیرپا گذاشتن ارزشها و حرمت اماکن مقدس، تشویش و نگرانی در بین مردم می‌کند. گیریم چند صباحی از باقیمانده دولت یازدهم نیز با این حرف‌ها سپری شود چگونه وجدانتان اجازه می‌دهد با این همه مشکلاتی که برسر سفره مردم است و این‌گونه مردان را شرمنده خانواده‌ها کرده سفره اشرافی‌گری را پهن و به اجرای کنسرت شکم سیران خوشگذران و رفع مشکلات آن سرگرم باشید؟!
نراقی
* آیا آقای رئیس‌جمهور و وزیر نفت در معاملات شخصی خود این کار را می‌کنند که موقع اجاره دادن منزل یا ملک دیگر خود به مدت بالای 20 سال آن هم به خارجی‌ها از متن قرارداد بی‌اطلاع باشند؟ میدان‌های نفت و گاز متعلق به مردم است. چرا نباید بدانند که چه معامله‌ای درباره آن‌ها قرار است بشود؟
8085---0918
* رئیس‌محترم مجلس در واکنش به سخنان سردار دهقان وزیر محترم دفاع به سخنان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب استناد کرد که مجلس در رأس امور است و مسئولین نزاکت ادبی خود را مراعات نمایند. باید به ایشان عرض کنم اگر مجلس در رأس امور است نباید امروز شاهد: طراحی قراردادهای محرمانه‌ای دور از اختیار مجلس باشیم؛ قراردادهایی که استقلال 30-35 سال آینده کشور را زیر سؤال می‌برد. نباید وزرائی در رأس کار باشند که آخر عمر خود را طی می‌کنند با دهها شرکت خصوصی! نباید شاهد حضور دیپلمات‌های کثیفی از انگلیس و فرانسه خبیث در نقاط حساس کشور با مجوز وزارت امور خارجه باشیم.
نباید فتنه‌گرانی که دل در گرو خواسته‌های دشمنان مستکبر دارند در قدرت باشند.
نباید وضع امروز کشور از حیث رکود، تورم، گرانی، بیکاری، ازدواج، وام ازدواج و دهها مشکلات دیگر این گونه باشد.  و...
شکیبا
* اگر وزیر نفت معتقد است قراردادهای جدید نفتی حافظ امنیت و منافع کشور است پس چرا نگران بررسی آنها توسط نمایندگان در مجلس است.
0692---0918
* پرداخت حق و حقوق خانواده شهدا چندین سال است به تعویق افتاده آیا شده که حقوق‌های نجومی مدیران در این دولت چند روز به تأخیر بیفتد.
1005---0912
* در سال 82، چهل قطعه زمین به جانبازان شهر اسدآباد در استان همدان واگذار شد و قرار شد برای آماده‌سازی زمین اقداماتی صورت گیرد اما بنیاد شهید و امور ایثارگران نه‌تنها برای آماده‌سازی زمین کاری انجام نداد بلکه برای واگذاری آن هم بی‌جهت سنگ‌اندازی می‌کند! ما جانبازان شیمیایی را به جای دلداری، با این رفتارها آزار ندهند.
هوشنگ نوروزی- اسدآباد همدان
* از نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم برای بازنشستگی بانوان فرهنگی با 20 سال سابقه خدمت کاری بکنند.
8794---0938
* اتاق اصناف زنجان در پروژه‌ای عجیب اقدام به صدور برگه اخذ حق عضویت سالانه اصناف کرده است و هر کس امتناع نماید مغازه‌اش را پلمب می‌کنند.
1356---0912
* برای خرید پراید اقدام کردم بعد از تحویل گرفتن متوجه شدم که لاستیک چرخ‌ها چینی است! این توجه به تولید داخلی است یا دهن‌کجی به اقتصاد مقاومتی؟!
3243---0917
بقیه در صفحه ۸