kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* مناسبت هفته دولت بزرگداشت مرام و  منش و روش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر است که البته مورد تائید امام راحل(ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای می‌باشد. باید دید کدخدا دانستن شیطان بزرگ و قراردادهای برجام و پسابرجامی، دادن حقوق‌های نجومی به مدیران و آنها را ذخیره نظام تلقی کردن، خوی کاخ‌نشینی، عدم رسیدگی به مشکلات محرومان و مستضعفان و... چه نسبتی با این مرام و منش دارد؟
دلیجانی
* وزارت راه و شهرسازی با تعطیلی مسکن مهر و مزخرف خواندن آن اخیرا قرار 10 ساله‌ای را با اتریش منعقد کرده و آشپزی قطارهای ایرانی را به شرکت «کترینگ بین‌المللی دونا» سپرده! گویا جوانان بیکار اتریشی بر جوانان بیکار داخل کشور اولویت داشتند! مگر آقای  ترکان نگفت ما در قرمه‌سبزی و آبگوشت‌بزباش توانایی رقابت با دنیا را داریم؟ گویا وزیر راه این را هم قبول ندارد!
5608---0912
* آقای ترکان در شبکه 3 اظهار داشت تمام ثبت سفارش‌ها و واردات بی‌رویه  کار خود آقای نعمت‌زاده هست نه مناطق آزاد! نعمت‌زاده مواظب حرف‌هایش باشد و بی‌محابا حرف نزند وگرنه از کوره در می‌روم و چیزهایی را می‌گویم! روز بعد نعمت‌زاده فقط توانست گناه این اظهارات ترکان را به گردن مجری تلویزیون بیندازد و در عین حال بگوید مناطق آزاد نباید مبادی واردات باشند. دولت هماهنگ به این می‌گویند!
4433---0935 و 2566----0914
* پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران به حدی کار زشت و کثیفی است که هر کاری دولت و سخنگوی دولت بکند مردم نمی‌پذیرند. هرچه بیشتر توجیه کنند دلزدگی و بی‌اعتمادی بیشتری در مردم ایجاد می‌کنند. بنده تعجب می‌کنم چرا دولت راه عذرخواهی را بلد نیست. برخی از اظهارات سخنگوی دولت فقط دستمایه مطایبه مردم شده است.
معلم‌زاده و اسدی
* چگونه است که همکاری دفاعی ایران با کشور همسایه روسیه علیه گروه تروریستی داعش بعضی از گردانندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای و افراد حامی فتنه را ناراحت می‌کند ولی خودشان با پرورش‌دهندگان داعش یعنی غربی‌ها روابط بسیار دوستانه بلکه مرید و مرادی دارند؟ حیا نمی‌کنند؟!
8895---0919
* یکی از نمایندگان مجلس خبر داده که چارچوب قراردادهای جدید نفتی را دو زن انگلیسی نوشته‌اند. بنده اگر جای دولتی‌ها بودم واقعا به قدری شرمنده ملت می‌شدم که نمی‌توانستم سر خودم را بالا نگه دارم.
علیمردانی
* سخنگوی دولت برای چندمین بار مدیران حرامخوار را سرمایه نظام معرفی کرد! در حالی که مردم خواستار محاکمه مدیران اشرافی از دستگاه قضایی هستند. رهبر معظم انقلاب در سخنانی دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی را حرامخوار دانستند و بازگشت تمام پول‌ها به بیت‌المال و مجازات خاطیان توسط قوه‌قضائیه را خواستار شدند.
3960---0919
* جناب آقای روحانی!‌ قبل از برجام، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها این موضوع را گفته بودند که به آمریکایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد. حال شما بعد از به عقب راندن برنامه هسته‌ای و اعمال تحریم‌های ظالمانه جدید بعد از توافق بر علیه ایران و... به این نتیجه یا بهتر است گفت به این تنها دستاورد برجام رسیده‌اید که، آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند؟ آیا 3 سال مذاکره بی‌حاصل هسته‌ای با غرب جز زیان چیز دیگری برای کشور داشت؟ با مردم صادق باشید.
شهیدی
* مدعیان اصلاحات جز هزینه‌ روی دست ملت گذاشتن، مانع پیشرفت کشور شدن، زمینه‌سازی برای حضور نامحرمان در دولت و ... چه چیزی عاید کشور کرده‌اند که این قدر از همه طلبکارند؟!
2075---0936
* چطور دولت توان پرداخت حقوق‌های حرام نجومی را دارد ولی قادر به پرداخت چند صد میلیون حقوق و پاداش بازنشستگان سال قبل کارکنان خود نیستند؟‌! درست یا غلط، برخی‌ها در این دولت به ماشین دروغ‌ساز معروف شده‌اند.
2943---0916
* در حالی که سال 88 فتنه‌ای آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی توسط جریان نفاق در داخل کشور رخ داد که حقوق مردم در آن پایمال شد، خون عده‌ای بی‌گناه بر زمین ریخته شد، آبروی نظام در سطح بین‌الملل خدشه‌دار شد، فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت، ضایع شد و... چطور عده‌ای به عنوان نماینده مردم سنگ این سران خودفروخته فتنه را به سینه می‌زنند و از جنایت‌های آنها چیزی بر زبان نمی‌آورند و آبروی خود را برای این خبیث‌ها هزینه می‌کنند و از مشکلات واقعی مردم چیزی بر زبان نمی‌آورند؟
8895---0919
* شنیده بودیم اگر جلفا منطقه آزاد شود، فقط مواد اولیه برای تولید وارد خواهد شد، و نیز کالا صادر خواهد شد ولی ما تا به حال غیر از ورود کالاهای لوکس چیزی ندیده‌ایم. مشکل این چیزهاست. آقایان از زیر کولرها بیرون بیایند و سری به پارک‌ها و میادین شهرها بزنند تا متوجه شوند مشکل جوانان برگزاری کنسرت و سگ فلان خانم نیست. مشکل جوانان بیکاری و حداقل معیشت است.
8902---0914
* آیا آقای ترکان حواسش بود! رونمایی رئیس‌جمهور و وزیر دفاع از موتور توربو جت بود که تنها هفت کشور دیگر قادر به تولید آن هستند، نه قابلمه قرمه سبزی و آبگوشت بزپاش!
9590---0914
* از کیهان خواهش می‌کنم در موضوع قراردادهای منعقد شده با بیگانگان همچنان حساسیت دلسوزانه داشته باشد و همین‌گونه انقلابی عمل کند. گاهی در بازه زمانی معینی حجم قراردادها گسترش پیدا می‌کند و با جنجال‌آفرینی از پیش تعیین شده نسبت به برخی قراردادها، دیگر قراردادها را به صورت پنهانی و در هیاهوی ساختگی به ثمر می‌رسانند جلوگیری از چنین خطری نیازمند هوشیاری است.
2914---0912
* گفته فرماندار ورامین که نمی‌تواند نان و پنیر بخورد و کار کند و باید ماشین خوب و تغذیه عالی داشته باشد نمونه‌ای از تلقی یک مدیر اشرافی از خدمت به مردم است، چیزی که هیچ ربطی به فرهنگ مدیریتی انقلاب اسلامی که سمبل آن شهید رجایی و باهنر بودند ندارد. به نظر من گوینده چنین سخنانی باید عزل و مجازات شود تا برای مدیران اشرافی عبرت شود.
ایرانی‌زاده
* اگر نمایندگان مجلس مواظب نباشند بدتر از قرارداد کرسنت با آن ده‌ها میلیارد دلار خسارتی که روی دست ملت گذاشت بار دیگر از طریق قراردادهای جدید نفتی دولت اتفاق خواهد افتاد. ضمنا چرا آقایان از مطلع شدن مردم نسبت به محتوای چارچوب قراردادهای نفتی نگران هستند؟ چرا جلسه مجلس را غیرعلنی می‌کنند؟
7345---0912
* وقتی مردم از متن و محتوای قراردادهای جدید نفتی بی‌اطلاع نگه داشته می‌شوند یعنی اینکه نامحرم هستند و نباید مطالبی را بدانند. پس بی‌جهت شعار ندهند، دانستن حق مردم است.
7699--0913 و 0014---0912
* در حمایت از صنایع دفاعی کشور فقط امضای 157 نماینده مجلس دیده می‌شود. واقعا نظر سایر نمایندگان در این زمینه غیر از این است؟! امر دفاع امری حیاتی است و نباید با نگاه حزبی و جناحی با آن برخورد شود.
7345---0912
* توجیه خطا و یا اصرار بر آن از اصل خطا بزرگ‌تر و زشت‌تر است. در فقه اسلامی اگر کسی انگشتان دستی را قطع کند پانصد مثقال طلا باید جریمه بدهد، اما دست دزد را قطع می‌کنند بدون پرداخت خسارت. بنابراین ذخیره نظام و سرمایه نظام تا جایی است که خیانتی صورت نگرفته باشد! همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق‌های نجومی خیانت به آرمان‌های انقلاب بود.
طباطبایی
* بعضی از دولتمردان این دولت یک‌صدم دغدغه‌ای که برای سودرسانی به شرکت‌های خارجی دارند برای هم‌وطنان خود دل نمی‌سوزانند. تا جایی که تهیه غذای مسافران قطار را به اتریشی‌ها واگذار کرده‌اند! آن هم در کشوری مثل ایران با بهترین شرکت‌های تهیه غذا.
1217---0919
* این حرف که بعضی مجلسی‌ها می‌گویند با کلیات یک لایحه پرعیب و اشکال دولت موافقت بکنیم بعد خودمان بنشینیم و برنامه بنوسیم بدعت خطرناکی است.
7977---0912