kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به یاد سردار شهید «محمود شهبازی»

پاسداران به عنوان فریضه واجب خدمت نمایند(حدیث دشت عشق)



 شهید «محمود شهبازی» سال ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمد. وی در سمت قائم مقام فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله در عملیات فتح‌المبین شرکت نمود و در همین سمت در عملیات بیت‌المقدس اندکی پیش از آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.
فرازی از وصیت نامه شهید:
اولین سفارش که بعنوان وصیت دارم همین کلمه است روحانیت، آخوند، ملا، طلبه، چقدر این کلمات ارزش دارد.‌ ای همه‌ کسانی که سفارشم به گوش و دیده‌تان خواهد رسید. مبادا روحانیت را تنها بگذارید، بدانید که تمام تلاش ابرقدرتها در ازبین بردن اسلام و روحانیت است.
شاهد این مدعا را در اسناد لانه جاسوسی بخوانید که چقدر آمریکا از ملا می‌ترسید، با یک نمود عینی در همین صد سال اخیر ببینید هر جا کوچکترین حرکت، قیامی، جنبشی شده با رهبری همین روحانیت بوده است.
باید سپاه آنچنان شود که پاسداران بعنوان فریضه واجب خدمت نمایند، نه به عنوان شغل، چرا که این دو بازوی ولی فقیه، سپاه و روحانیت شغلی ندارد و نباید سپاهی بودن و روحانی بودن را شغل حساب نمود.
 چقدر ابرقدرتها از این سپاه نو پا می‌ترسند، چرا که برادر سپاهی به عنوان فریضه وارد سپاه می‌گردد، نه حق مأموریت می‌خواهد نه فوق‌العاده بدی آب و هوا، بلکه هر کجا که سخت‌تر باشد وارد می‌شود که اجرش عظیم‌تر است.