kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
ناامنی‌های آمریکا به روایت پلیس آمریکا:

فقط در شیکاگو روزانه 43 نفر به ضرب گلوله کشته می‌شوند

پلیس شهر شیکاگوی آمریکا می‌گوید روزانه 43 نفر به ضرب گلوله فقط در این شهر کشته می‌شوند.



 خشونت و ناامنی در آمریکا حرف اول و آخر را می‌زند. مردم مسلح و عصبانی همدیگر را می‌کشند زمانی هم که مردم یکدیگر را نمی‌کشند پلیس آنها را می‌کشد. به گفته  «هیلاری کلینتون» سالانه 33 هزار نفر در این کشور با اسلحه به قتل می‌رسند و این به معنای کشته شدن 90 نفر در روز با شلیک اسلحه است .
30 هزار نفری که سالانه به وسیله اسلحه در آمریکا کشته می‌شوند غیر از سیاه‌پوستانی هستند که از سوی پلیس نژادپرست آمریکا کشته می‌شوند. واشنگتن‌پست چندی پیش در گزارشی نوشت در سه ماه ابتدایی سال 2016 پلیس آمریکا 256 نفر را به ضرب گلوله از پای درآورده است. رویترز نیز طی گزارشی در همین ارتباط نوشت در سال 2015 پلیس آمریکا بیش از 1152 نفر را کشت. این گزارش افزود: حدود 40 درصد از کسانی که در بیش از 60 اداره بزرگ پلیس کشته شدند سیاه‌پوست بودند.
گزارش دیگری نیز  که شیکاگو تریبون منتشر کرده نشان می‌دهد طی 14 ساعت در سراسر شهر شیکاگو 25 نفر هدف گلوله قرار گرفته‌اند، این بدان معنی است که در هر 33 دقیقه به یک نفر تیراندازی شده است، یعنی روزانه 43 نفر کشته می‌شوند.
پلیس شیکاگو گفته: «در میان افرادی که هدف گلوله قرار گرفتند می‌توان به سه نوجوانی اشاره کرد که در ساعت 7 بعد از ظهر در نورث آستین، توسط همشهریان خود قربانی استفاده از سلاح گرم شدند.» گفتنی است آمریکا یکی از ناامن‌ترین کشورهای دنیاست.