kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
در اعتراض به شرایط بد اقتصادی صورت می‌گیرد

اعتصاب سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سرتاسر آمریکا و اروپا

دیپلمات‌ها و کارکنان سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا، اروپا و کانادا در اعتراض به شرایط بد کاری و دستمزدهای پایین امروز دست به اعتصاب نامحدود می‌زنند.




روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز گذشته نوشت، این اعتصاب نامحدود که از امروز (دوشنبه) آغاز خواهد شد، در اعتراض به شرایط بد کاری و دستمزدهای پایین دیپلمات‌ها و کارکنان کنسولگری‌های اسرائیل در آمریکا و اروپا صورت می‌گیرد. به نوشته این روزنامه علاوه بر شهرهای آمریکا و اروپا در کانادا نیز این اعتصاب انجام خواهد شد.
به گزارش قدسنا، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این‌باره اعلام کرده که مسئولیت رسیدگی به موضوع شرایط کاری و دستمزد کارکنان محلی سفارتخانه‌های اسرائیل برعهده این سفارت نیست بلکه مسئول پرداخت حقوق و مزایا وزارت دارایی این رژیم است.
محاصره شهر به شهر
 در کرانه باختری
ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اما به منظور جلوگیری از وقوع عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در کرانه باختری همه شهرها، گذرگاه‌ها و مسیرهای کرانه باختری را که به اراضی اشغالی منتهی می‌شوند محاصره و آنها را به پادگان‌های نظامی تبدیل کرده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده روزانه حدود 50 هزار فلسطینی به صورت غیرقانونی وارد فلسطین اشغالی می‌شوند.
خبر دیگر اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه چهل و هفتمین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی قدس را نیز به پادگان نظامی تبدیل کرده است. روز گذشته مصادف با سالروز آتش زدن مسجدالاقصی بود که یکی از وحشیانه‌ترین اقدامات رژيم صهیونیستی به شمار می‌آید. در این روز یک صهیونیست براساس طرحی از پیش تعیین شده به مسجدالاقصی حمله کرد و اقدام به آتش زدن این مسجد مبارک و مقدس کرد.
اقدام جوانمردانه
جوان فلسطینی
جنبش حماس از اقدام جوانمردانه یک جوان فلسطینی که با دیدن کودکان یهودی از انجام عملیات شهادت‌طلبانه منصرف شده بود تقدیر کرد.
حماس تأکید کرده که این جوان با ارزش‌های مبارزات فلسطینی بزرگ شده است.
به گزارش قدسنا، علی ابوالحسن قصد عملیات ضداسرائیلی در قطار درون شهری در سرزمین اشغالی را داشت که به محض دیدن کودکان یهودی در محل از اقدام خود منصرف شد.
«بدران جابر» یکی از رهبران حماس در این‌باره گفته، «علی ابوالحسن با اقدام خود این پیام را رساند که او به جای کشتن کودکان، راه شرافتمندانه و جوانمردانه مقاومت را پیش گرفته است.»