kayhan.ir

کد خبر: ۸۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
مجتهد :

سفر تفریحی ملک سلمان به مغرب یک میلیارد دلار آب خورد

افشاگر معروف سعودی با اشاره به سفر تفریحی ملک سلمان به مغرب، گوشه‌ای از فساد اخلاقی و تن‌پروری و خوشگذرانی شاه سعودی و همراهانش را در سایه جنگ این کشور علیه یمن فاش کرد.




«مجتهد» شاهزاده افشاگر و معروف سعودی در تازه‌ترین افشاگری خود، به هزینه‌های گزاف سفر «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی و بیش از 4000 همراهش به شهر طنجه در مغرب پرداخته است. به گزارش تسنیم، «مجتهد» اعلام کرده «درحالی که جوانان ما زیر آتش قرار دارند، ملک سلمان و فرزندش محمد و بیش از 4000 همراه در ناز و نعمت، خوشگذرانی، فساد و بی‌شرمی زندگی می‌کنند که در ذهن نمی‌گنجد.» به نوشته مجتهد، هزاران خودرو با راننده بطور 24 ساعته اجاره شده‌اند که این خودروها نیز نظیر محل‌های اقامت، بین رده‌های مختلف همراه شاه تقسیم شده است.
به گفته این شاهزاده افشاگر سعودی، هزینه سفر شاه سعودی چیزی بین 4 تا 5 میلیارد ریال(بیش از 1 میلیارد دلار) یعنی معادل حقوق یک سال کامل 40 هزار سرباز سعودی می‌شود، این هزینه‌ها جدای از هزینه‌های شرم‌آور هیئت سعودی از فساد اخلاقی گرفته تا شرب خمر و موادمخدر و فحشا است؛ به حدی که صدای خود اهالی طنجه را نیز درآورده است. «مجتهد» در پایان به اختصار نوشته: «درحالی که جنگ در یمن در اوج خود قرار دارد، میلیاردها دلار برای فساد، تن‌پروری و خوشگذرانی و بی‌شرمی در مغرب به باد می‌رود.»
این خوشگذرانی شاه سعودی در حالی صورت می‌گیرد که اخیرا رسانه‌ها گزارش دادند، هزاران کارگر خارجی در عربستان به دلیل عدم دریافت حقوق و اخراج از کار به دلیل وضعیت بد اقتصادی عربستان در سطل‌های زباله به دنبال غذا می‌گردند.