kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

محمودعباس و تشکیلات خودگردان در شأن مردم فلسطین نیستند

مسئول جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت، رفتارهای محمودعباس و تشکیلات خودگردان در شأن فلسطینیان نیست.



به گزارش فارس، «انور رجا» با تاکید بر اینکه تشکیلات خودگردان باید از ائتلاف با کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها عربستان پرهیز کند گفت، رفتارهای محمودعباس در شأن ملت فلسطین نیست.
وی با اشاره به دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرکرده گروه تروریستی منافقین گفت، واقعا جای سوال است که هدف عباس از این دیدارها چیست؟!
رجا افزود، تشکیلات خودگردان حتی برای ملاقات خود با مقامات اسرائیلی این‌گونه توجیه می‌کند که تشکیلات خودگردان تحت سلطه رژیم اشغالگر است.
یورش به کرانه باختری
منابع محلی فلسطینی در کرانه باختری اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه به شهر «البیره» و چند منطقه دیگر در کرانه باختری یورش بردند.
نظامیان صهیونیست با پشتیبانی خودروهای نظامی به شهر البیره یورش برده و یک ساختمان فلسطینی را به محاصره در آورده و تمام اموال آن را مصادره کردند.
همچنین یگان‌های ارتش صهیونیستی به روستای «بیت‌عوا» در جنوب غربی الخلیف در کرانه باختری یورش بردند و اقدام به تیراندازی پراکنده در این منطقه کردند.
از سوی دیگر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حفاری و ساخت خط جدید دفاعی این رژیم در اطراف نوار غزه را به مناقصه گذاشت تا بتواند با تونل‌های هجومی مقاومت در غزه به عنوان نقطه عطف و برجسته دکترین نظامی حماس مقابله کند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت این مناقصه به صورت محدود برگزار می‌شود و فقط برای 20 شرکت بزرگ ساخت و ساز اسرائيلی ارسال شده است.
مناقصه شامل طرحی برای ساخت دیوار زیرزمینی 60 کیلومتری در مرزهای نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی است و در مرحله اول طرح به طول 10 کیلومتر به اجرا گذاشته می‌شود.
قرار است این دیوار ده‌ها متر زیر زمین و چندمتر روی زمین برای مقابله با تونل‌های مقاومت ساخته شود.