kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

دستگیری زنی که با طلسم و جادوکلاهبرداری می‌کرد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که با راه اندازی وبلاگی به بهانه بخت گشایی و جلب توجه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از شهروندان کرده بود.



نهم اردیبهشت ماه امسال زن و شوهری با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأموران اعلام کردند که برای حل مشکل خانوادگی خود از طریق اینترنت با وبلاگی مربوط به خانمی به نام ارژینا آشنا شده و برای دریافت جادو و طلسم مشکل گشا، چند میلیون تومان به این شخص پرداخت کرده‌اند اما با انجام کامل تمامی اقدامات گفته شده از سوی فروشنده طلسم و جادو، هیچگونه تغییری در کاهش مشکلاتشان مشاهده نشده و این خانم نیز حاضر به بازپس دادن وجه پرداختی آنها نیست.با آغاز رسیدگی به پرونده و با بررسی محتویات داخل وبلاگ مشخص شد که خانم مرسانا ارژینا با تبلیغاتی اعم از طلسم جذابیت و جلب توجه، طلسم بخت گشا و کارگشا، طلسم عشق و محبت و باطل کردن سحر و زبان بند و رفع گرفتاری و مشکل، اقدام به کلاهبرداری از دو شاکی پرونده و تعداد دیگری از شهروندان کرده است که نهایتاً با انجام اقدامات پلیسی، هویت واقعی این خانم به نام سمانه. ز 33 ساله ساکن سیدخندان تهران شناسایی و این فرد توسط پلیس دستگیر شد.
در ادامه تحقیقات و با بررسی تراکنش مالی حساب‌های بانکی متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگانی شدند که دقیقاً به همین شیوه و شگرد، مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند .
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و دیگر اسناد و مدارک به دست آمده، به دستور مقام قضایی وبلاگ متهم مسدود و متهم پرونده نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب)، ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.