kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد

تعداد مدال‌های کاروان ایران را پیش‌بینی کرده‌ایم اما آن را اعلام نمی‌کنیم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در مورد تعداد مدال‌های ایران در المپیک ریو پیش‌بینی داشته‌ایم اما برای ایجاد نشدن توقع عددی اعلام نخواهیم کرد.


نصرالله سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از لباس و دوچرخه رکابزنان المپیکی درباره پیش‌بینی وزارت ورزش از تعداد مدالی که کاروان ایران کسب خواهد کرد، گفت: ما نظر کارشناسی خود را داریم و پیش‌بینی هم داشته‌ایم اما عدد اعلام نمی‌کنیم زیرا توقع ایجاد می‌شود و ممکن است استرس ورزشکاران هم بالا رود. با این حال مطمئن هستیم که تمام ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک تلاش خواهند کرد و شایستگی خود را نشان می‌دهند. معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون دوچرخه‌سواری توانسته توقعات را برآورده کند یا خیر؟ گفت: ما اینجا نیامده‌ایم که عملکرد فدراسیون را ارزیابی کنیم بلکه برای رونمایی از امکانات آمده‌ایم با این حال همین که توانستیم در میان کشورهای آسیایی سه سهمیه المپیک بگیریم فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته‌ایم.
سجادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه نظرش نسبت به لباس اولیه کاروان چه چیز بوده، گفت: بهتر است که در مورد لباس‌های جدید صحبت کنیم. لباس‌های جدید از نظر رنگ، دوخت و فرم نمودی از پرچم ایران است. ما در ایران طراحان خوبی داریم که ان‌شاءالله فدراسیون‌های ورزشی بیشتر بتوانند از این ذوق هنری استفاده کنند. با پیشنهاد یکی از طراحان کار در حال انجام شدن است، چند نمونه لباس هم پیشنهاد شد که فکر می‌کنم مورد تایید قرار گرفت. وی در مورد حضورش در هیئت مدیره فوتبال نیز گفت: گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال آینده ارائه شد.
معاون ورزش قهرمانی درباره نارضایتی‌هایی که برخی کشورها نسبت به دهکده بازی‌ها دارند، گفت: سرپرست کاروان ایران در ریو حضور دارد. تا الان هم گزارشی مبنی بر نارضایتی ارائه نشده بنابراین نشان می‌دهد که ساختمان ما خوب بوده است. او در پایان گفت: کارهای لازم برای اعزام عادل مجللی به المپیک ریو صورت گرفته است و در حال حاضر هم در بلاروس تمرین می‌کند و مشکلی وجود ندارد. قبل از حضور در اردوی دوچرخه‌سواری هم از اردوی دیگر قایقران المپیکی ایران مهسا جاور بازدید داشتم که او هم شرایط خوبی را دارد.