kayhan.ir

کد خبر: ۸۱۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
عالمیان:

قول می‌دهم در المپیک خوب بازی کنم

پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران گفت: به نظرم اسم المپیک استرس‌آور است اما قول می‌دهم در آن خوب بازی کنم و چند پیروزی به دست آورم.


نیما عالمیان درباره اینکه برای نخستین مرتبه حضور در المپیک را تجربه می‌کند، بیان کرد: برای اولین بار در المپیک شرکت می‌کنم و خوشحالم که به همراه برادرم در این رویداد بزرگ حضور دارم. المپیک میدان بزرگی بوده  و استرس آن نیز بالا است البته نوشاد با من در مورد المپیک حرف می‌زند و می‌گوید استرس زیادی ندارد، با این حال از نظر من اسم المپیک استرس‌آور است حالا باید رفت و دید چه چیز پیش می‌آید. عالمیان در پاسخ به این پرسش که از تنیس روی میز انتظار کسب مدال وجود ندارد از این رو با چه دیدگاهی در المپیک به رقابت می‌پردازد، تصریح کرد: کسب مدال برای ما دشوار است، البته مدال گرفتن دور از دسترس نیست  و با برنامه‌ریزی شاید چهار سال دیگر امکان‌پذیر باشد. با این حال ما قبل از نوشاد در المپیک پیروزی نداشتیم  و او شاهکار کرد، از این رو قول مدال نمی‌دهم اما قول خواهم داد خوب بازی کنم‌، چند پیروزی بدست آورم و دل مردم را شاد کنم.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد اینکه چقدر توانسته به شرایط ایده‌آلی که در نظر داشته برسد، گفت: در این چند ماه نهایت تلاش خود را کردیم و هر چه در چنته داشتیم، گذاشتیم. سطح امکانات خوب بود البته برخی اوقات می‌لنگید، شرایط بدنی خودم نیز خوب است تا المپیک نیز به اوج می‌رسم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم. عالمیان با اشاره به اینکه توجهات در المپیک به او و نوشاد زیاد خواهد بود، بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ پینگ‌پنگ است که دو برادر در المپیک حضور دارند و حتی از کشورهای مختلف به ما تبریک گفتند. به هر حال اینکه از آسیا دو سهمیه گرفتیم کار بزرگی است. فکر نمی‌کردم نوشاد بتواند سهمیه بگیرد چون کارش خیلی سخت بود و  واقعا خوشحالم که همراه او در المپیک هستم. پینگ‌پنگ با المپیکی ایران درباره شکست نوشاد در فینال جام صلح و دوستی نیز گفت: جام صلح و دوستی بازی تدارکاتی و دوستانه بود بنابراین آن‌قدر مهم نبود که پس از آن من و  نوشاد ناراحت و یا خوشحال شویم.